تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وزیر اطلاعات: دنیا روی یک رئیس‌جمهور با رأی حداکثری، حساب دیگری باز می‌کند

حجت‌الاسلام سید محمود علوی وزیر اطلاعات صبح امروز (جمعه) در حاشیه حضوردر ستاد انتخابات کشور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حضور حداکثری یکی از راهبردهایی است که مقام معظم رهبری بارها بر آن تاکید کردند و در صورتی که مردم عزیز ما به صورت حداکثری حضور پیدا کنند تاثیرهای خود را در جنبه‌های مختلف می گذارد.

علوی گفت: اولا رئیس‌جمهور با یک رأی بالا و قوی می‌تواند خدمت بهتری به مردم کند و گام‌های بلندتری بردارد.

وی افزود: دوم اینکه از نظر اعتباری می‌تواند در سازمان‌های بین‌المللی حضور یابد. بالاخره رای مردم تعیین کننده پشتوانه و سرمایه اجتماعی یک رئیس جمهور است و طبعا وقتی رأی حداکثری باشد دنیا روی این رئیس‌جمهور حساب دیگری باز می‌کند و می‌تواند حرف خود را در دنیا محکم‌تر و متقن‌تر بزند.

وزیر اطلاعات گفت: حضور حداکثری در جنبه‌های مختلف حتی امنیت داخلی و همچنین در اراده دوستان و دشمنان نظام اثرگذار است.

2727




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وزیر اطلاعات: دنیا روی یک رئیس‌جمهور با رأی حداکثری، حساب دیگری باز می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..