تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شرکت در انتخابات یعنی تعیین سرنوشت

سرمربی خواهر حوزه بسیج مسلم بن عقیل سلفچگان استان قم در روز انتخابات پیامی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، متن این بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مقام معظم رهبری
حضرت آیت الله خامنه‌ای حفظه الله:

یکی از برکات حضور مردم همین است که وقتی دشمنان نگاه میکنند و می‌بینند که مردم پشت سر نظام هستند، احساس می‌کنند که نمی‌شود با این نظام معارضه کرد؛ چون با یک ملت نمی‌شود معارضه کرد.۱۳۸۸/۱۲/۰۶

بار دیگر موعد و فرصت مشارکت در سرنوشت فراهم آمده است. مردم آگاه و فهیم ملت ایران به خوبی دریافته اند که بهترین و موثرترین ابزار مشارکت و تعیین سرنوشتشان، شرکت در انتخابات است و این راه از ورای صندوق‌های رأی آن‌ها تعیین می‌شود. مردم ما می‌دانند همیشه دشمنان، اختلاف سیاسی را در جامعه ما دنبال می‌کنند و تلاش دارند با ایجاد یأس و ناامیدی مردم را از مشارکت در تعیین سرنوشت خود باز دارند و درصدد ایجاد توطئه در این عرصه هستند؛ لذا ما خادمان شجره طیبه صالحین با اعتقاد به دو اصل اسلامیت و جمهوریت نظام مقدس.
و با تبعیت از مقام عظمی ولایت حضرت آیت الله خامنه‌ای دامه برکاته.
با علم به اینکه ناامیدی از صندوق‌های رأی آرزوی چندین ساله دشمنان اسلام و انقلاب است، هم گام با سایر آحاد ملت ولایتمدار شرکت در انتخابات را نه یک حق بلکه فریضه‌ای برای اعتلای کشور و حفظ آرمان‌های شهدا علی الخصوص سردار دل‌ها دانسته.
برای افزایش مشارکت عمومی، نهایت تلاش خود را برای افزایش حس مسئولیت پذیری، افزایش آگاهی سیاسی – اجتماعی و تبیین ارزش و اهمیت انتخابات در میان هموطنان مصروف داشته و تک تک مردم ولایی  را برای خلق حماسه‌ای دیگر دعوت خواهیم کرد.

امید است با همدلی و مشارکت آگاهانه و مسئولانه در انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر و روستا، گام‌های روشن، موثر و محکمی در راستای گام دوم انقلاب و تداوم نظام مقدس جمهوری اسلامی برداشته شود.

سرمربی خواهر حوزه مسلم بن عقیل علیه السلام
سلفچگان_قم




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شرکت در انتخابات یعنی تعیین سرنوشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..