تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز رای‎گیری انتخابات 1400 در پایتخت مقاومت

کرمان

رای گیری از واجدان شرایط شرکت در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای شهر و روستا در استان کرمان همزمان با سراسر کشورآغاز شد.

 به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان رای گیری انتخابات ریاست‌جمهوری و شورا‌های اسلامی از ساعت ۷ صبح امروز در 2هزار و842 شعبه  اخذ رای در استان  کرمان همزمان با سراسر کشور آغاز شد.آغاز رای‎گیری انتخابات 1400 در پایتخت مقاومت

همراه داشتن شناسنامه یا شماره ملی برای رای دادن، ضروری است و رای‎دهندگان هنگام مراجعه به شعب، خودکار شخصی و ماسک به همراه داشته باشند.

رئیس ستاد انتخابات استان اعلام کرد:2میلیون و197 هزار و572 نفر ازجمعیت استان کرمان می‌توانند در انتخابات شرکت کنند و از این تعداد 55 هزار و626هزار رای اولی هستند.

بصیری افزود:از مجموع افرادی که در استان کرمان واجد شرایط رای دادن هستند، یک میلیون و ۱۱۸ هزار و ۱۲۰ نفر مرد و یک میلیون و ۷۹هزار و ۴۵۰ نفر زن هستند.

بگفته وی: تعداد شعب اخذ رای در استان 2هزار و842 شعبه است که از این تعداد هزار و644 شعبه ثابت و.هزار و198 شعبه سیار است




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز رای‎گیری انتخابات 1400 در پایتخت مقاومت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..