تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عشایر چهارمحال و بختیاری آماده خلق حماسه ۲۸ خرداد

عشایر چهارمحال و بختیاری آماده خلق حماسه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ هستند.

عشایر چهارمحال و بختیاری آماده خلق حماسه ۲۸ خردادبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز چهارمحال و بختیاری، عشایر چهارمحال و بختیاری درآستانه انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر و روستا آماده خلق حماسه‌ای هستند.

عشایر بازفت در شهرستان کوهرنگ می‌گویند: حضور در انتخابات ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ وظیفه همگانی برای تقویت نظام جمهوری اسلامی است و عشایر که در تمام صحنه‌های انقلاب حضور پررنگی داشتند، در انتخابات پیشرو نیز حضور حداکثری حواهند داشت.
عشایر این استان ضمن اعلام آمادگی برای خلق حماسه حضور در انتخابات از واجدین شرایط اخذ رای نیز درخواست کردند تا در این رویداد بزرگ سیاسی مشارکت حداکثری خود را به نمایش بگذارند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عشایر چهارمحال و بختیاری آماده خلق حماسه ۲۸ خرداد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..