تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لغو مجوز استفاده از نیروی نظامی آمریکایی ضد عراق

رویترز:

دولت آمریکا در سال ۲۰۰۲ به بهانه وجود سلاح‌های کشتار جمعی در عراق مجوز صدور حمله نظامی به عراق را صادر کرد.

لغو مجوز استفاده از نیروی نظامی آمریکایی ضد عراقبه گزارش سرویس بین الملل­ ­­خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شبکه تلویزیونی رویترز لایو، مجلس نمایندگان آمریکا با تصویب قطعنامه‌ای مجوز استفاده از نیروی نظامی ضد عراق (AUMF) را لغو کرد. به گزارش نمایندگان مجلس نمایندگان آمریکا با ۲۶۸ رای موافق در برابر ۱۶۱ رای مخالف این طرح را تصویب کردند. در جریان رای گیری درباره این قطعنامه ۱۶۰ نماینده جمهوری خواه به آن رای منفی دادند. دولت آمریکا در سال ۲۰۰۲ به بهانه وجود سلاح‌های کشتار جمعی در عراق مجوز صدور حمله نظامی به عراق را صادر کرد.

پیش از این کاخ سفید در بیانیه‌ای اعلام کرد: از آنجا که آمریکا دیگر هیچ فعالیت نظامی در عراق ندارد و مجوز جنگ عراق (AUMF) تنها به عنوان یک مبنای قانونی داخلی برای حضور در عراق شمرده می‌شود، لغو آن احتمالا تاثیر چندانی بر عملیات‌های نظامی در عراق نداشته و دولت از ملغی شدن آن حمایت می‌کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لغو مجوز استفاده از نیروی نظامی آمریکایی ضد عراق»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..