تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امکان تاسیس پایگاه‌های نظامی ترکیه در باکو

به گزارش خبرگزاری آناتولی، رئیس‌جمهوری ترکیه امکان تاسیس پایگاه‌های نظامی کشورش در خاک آذربایجان را براساس توافقنامه امضا شده بین دو کشور بعید ندانست.

«رجب طیب اردوغان»، رئیس‌جمهوری ترکیه در مسیر بازگشتش از آذربایجان اشاره کرد که تاسیس پایگاه‌های نظامی ترکیه در خاک جمهوری آذربایجان خارج از چارچوب «بیانیه شوشا» نیست که اخیرا در خصوص تعیین روابط ائتلافی بین آنکارا و باکو در مرحله آینده به امضا رسید.

وی احتمال داد این مساله در رایزنی‌ها بین همتایانش یعنی «ولادیمیر پوتین»، رئیس‌جمهوری روسیه و «الهام علی‌اف»، رئیس‌جمهوری آذربایجان و تماس‌هایش با آن دو مطرح شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امکان تاسیس پایگاه‌های نظامی ترکیه در باکو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..