تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




البطش: نبرد آینده درباره قدس، یک جنگ منطقه‌ای خواهد بود

مقام جهاد اسلامی در گفتگو با المیادین

خالد البطش از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد‏، نبرد آینده اگر محور آن قدس باشد یک جنگ منطقه‌ای خواهد بود.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، خالد البطش از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین در گفتگو با این شبکه گفت: دشمن می‌خواست با اجرای معامله قرن، قدس را به طور کامل تحت حاکمیت خود در آورد. نبرد ما برای استقرار حاکمیت ملی و دینی فلسطینی و تثبیت آن بود.
البطش افزود: ملت فلسطین توان بالای خود را برای ایستادگی ثابت کرد و مردم به دور مقاومت جمع شدند. نبرد سیف القدس (شمشیر قدس) نقطه عطف راهبردی و بازگشت امت به سمت فلسطین بود. سلاح مقاومت معادله غزه - قدس و قدس - کرانه باختری و قدس - بیروت و قدس - تهران و قدس - دمشق را به ثبت رساند.
وی اضافه کرد: پس از یازده روز از نبرد، دشمن به این باور رسید که هیچ گزینه‌ای به جز پذیرش طرح آتش بس ندارد. دشمن مجبور شد اعتراف کند که قدس به طور یکپارچه تحت حاکمیت آن قرار ندارد.
خالد البطش گفت: نبرد‌های آینده با اشغالگران درباره مسائل راهبردی و در صدر آن‌ها قدس خواهد بود. نبرد آینده اگر محور آن قدس باشد یک جنگ منطقه‌ای خواهد بود. من اطمینان دارم جبهه‌های لبنان یا سوریه و عراق و یمن برای مشارکت در این جنگ آمادگی داشتند. نتایج هر نبردی در آینده با حضور همه گروه‌های مقاومت در آن رقم خواهد خورد و دشمن این را می‌داند.
البطش افزود: دشمن به خوبی می‌داند که جنگ آینده همانند جنگ‌های گذشته نخواهد بود. نبرد سیف القدس، توهم امنیت اسرائیل و آنچه به آن تکیه داشتند و در صدر آن گنبد آهنین را از بین برد. نبرد سیف القدس ملت فلسطین را متحد کرد و به رهبری مقاومت اطمینان پیدا کردند.
وی اضافه کرد: نیرو‌های مقاومت و فرماندهان میدانی در آمادگی کامل قرار داشتند. ما به رویکرد ملی متفاوتی از همه طرف‌ها نیاز داشتیم و متاسفانه برخی هنوز همانند گذشته صحبت می‌کنند. چه چیزی مانع از این شد که رئیس ابومازن (محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین) بیاید و بازسازی خانه‌های ویران شده در جنگ غزه را برعهده بگیرد. وقتی که حملات و تجاوزگری علیه ما آغاز می‌شود ما به جز رویارویی و مقاومت راه دیگری نداریم.
خالد البطش تصریح کرد: راه رسیدن به وحدت، با بازسازی سازمان آزادی بخش و تشکیل شورای ملی و کمیته اجرایی آغاز می‌شود. برخی کشور‌ها به مشروعیت اسرائیل در منطقه معتقدند و آن‌ها ایستادگی مردم فلسطین را عجیب می‌دانند. این حق مقاومت است که امید را در رگ‌های امت جاری کند.

سلاحی که برای رویارویی با اسرائیل مورد استفاده قرار می‌گیرد متفاوت خواهد بود
محمد محیی سخنگوی رسمی گردان‌های حزب الله عراق نیز در گفتگو با شبکه المیادین گفت: حمله به قدس، به جنگی منطقه‌ای منجر خواهد شد. اسرائیل سران مقاومت عراقی را که با بر ضد داعش می‌جنگند ترور کرد. رژیم اسرائیلی تلاش می‌کند جنگ را به خارج منتقل کند. رژیم اسرائیل نمی‌تواند با اقدام بر ضد فلسطین احساس کند که از پاسخ در امان است.
محمد محیی افزود: اشغالگران هر جبهه‌ای که در قدس باز کنند به دنبال آن جبهه‌های دیگری گشوده خواهد شد و غزه در این منازعه تنها نخواهد بود. ما به دفاع از ملت فلسطین و مقدساتمان پایبندیم. نبرد امروز با ورود موشک‌ها و پهپاد‌های مقاومت به عرصه نبرد از عامل جغرافیایی عبور کرد. محور مقاومت چارچوب‌ها و موانعی را که اشغالگران برای حفاظت از خودشان ایجاد کرده بودند شکست.
وی اضافه کرد: ما تسلیحاتی در اختیار داریم که می‌توانیم آمریکایی‌ها را با آن غافلگیر کنیم. سلاحی که برای رویارویی با اسرائیل مورد استفاده قرار خواهد گرفت متفاوت خواهد بود. حزب الله عراق تاکید می‌کند که بخشی از معادله دفاع از قدس خواهد بود.
سخنگوی حزب الله عراق گفت: همه داده‌ها نشان می‌دهد ابتکار عمل امروز به دست مقاومت است و مقاومت است که معادلات تهاجمی را ترسیم می‌کند. زمانی که درگیری آغاز شود فاصله جغرافیایی دیگر معنایی ندارد همانگونه که زمانی که با داعش می‌جنگیدیم رخ داد. دشمن اسرائیلی نمی‌تواند قواعدی را بر ما تحمیل کند که مانع از عبور ما از مرز برای هدف قرار دادن آن شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «البطش: نبرد آینده درباره قدس، یک جنگ منطقه‌ای خواهد بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..