تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تیم ملی فوتبال دختران جوان ایران نایب قهرمان کافا شد

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، آخرین دیدار‌های تورنمنت فوتبال آسیا مرکزی با نام کافا پنجشنبه، ۲۷ خرداد برگزار شد که در پایان تیم ملی دختران ایران با تفاضل گل کمتر نسبت به ازبکستان در جایگاه دوم قرار گرفتند.

ایران در این تورنمنت چهار دیدار انجام داد که حاصل آن سه پیروزی و یک تساوی بود.

تیم‌های ایران، ازبکستان، تاجیکستان، افغانستان و قرقیزستان در این تورنمنت حضور داشتند و ملی‌پوشان تنها برابر ازبکستان به تساوی دست پیدا کردند.

ازبکستان و ایران تا قبل از مسابقات روز آخر هر دو هفت امتیازی بودند که با تفاضل گل در جایگاه‌های اول و دوم قرار داشتند. در روز آخر مسابقات ملی‌پوشان با حساب ۴ بر صفر قرقیزستان را شکست دادند و ازبکستان با پیروزی هفت بر یک مقابل تاجیکستان تفاضل گل خود را بیشتر کرد و قهرمان شد.

با این حساب ازبکستان با ۱۰ امتیاز و تفاضل گل ۲۳ قهرمان شد، ایران با ۱۰ امتیاز و تفاضل گل ۱۷ در جایگاه دوم قرار گرفت و تیم‌های قرقیزستان، افغانستان و تاجیکستان به ترتیب با ۶، ۳ و صفر امتیاز سوم تا پنجم شدند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تیم ملی فوتبال دختران جوان ایران نایب قهرمان کافا شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..