تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتخابات تضمین کننده جمهوریت و استقلال میهن است

۲۳:۴۰ - ۲۷ خرداد ۱۴۰۰

۷۷۹۲۵۱۲

۲۳:۴۰ - ۲۷ خرداد ۱۴۰۰

۷۷۹۲۵۱۲

دانلود PDF

رییس کل دادگستری کردستان:

دانلود PDF

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، حجت‌الاسلام سید حسین حسینی رییس کل دادگستری کردستان اظهار داشت: انتخابات همواره عرصه‌ای برای به تصویر کشیدن همبستگی، وحدت و اقتدار ایران بوده و هست و مردم کردستان نیز ثابت کرده‌اند همواره پشتیبانی مستحکم و مطمئن برای حفظ مرز‌های جغرافیایی و استقلال میهن عزیزمان بوده‌اند.

او با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) که انتخابات را واجب شرعی و شرکت در انتخابات را حق مردم دانسته است اضافه کرد: پرسنل دستگاه قضایی استان کردستان با حضور حداکثری و آگاهانه در انتخابات پیش رو از آرمان‌های امام خمینی (ره) پیروی کرده و به رهبر فرزانه انقلاب لبیک گفته و با شهیدان انقلاب اسلامی تجدید میثاق می‌کنند.

حجت‌الاسلام حسینی یادآور شد: اینجانب از مردم شریف استان کردستان نیز دعوت می‌کنم تا با حضور شکوه آفرین خود در پای صندوق‌های رای، گامی بلند در مسیر تحکیم و تثبیت جمهوری اسلامی برداشته و توطئه‌های شوم دشمنان قسم خورده این مرز و بوم را خنثی کنند.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورا‌های شهر و روستا ۲۸ خرداد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ع




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتخابات تضمین کننده جمهوریت و استقلال میهن است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..