تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۹۱ بیمار جدید مبتلا به کرونا در کردستان شناسایی شد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، فرزین رضاعی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان اظهار کرد: ۹۱ بیمار جدید مبتلا به کرونا ویروس در ۲۴ ساعت گذشته تا کنون در استان شناسایی شدند.

او تصریح کرد: در حال حاضر ۲۳۴ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند.

رضاعی با اشاره به آمار بستری شدگان در کردستان به تفکیک شهرستان‌های استان افزود: ۱۵۹ بیمار در سنندج، ۱۴ بیمار در سقز، ۱۰ بیمار در مریوان، ۱۱ بیمار در قروه، ۷ بیمار در بیجار، ۱۹ بیمار در کامیاران ۱۱ بیمار در قروه، ۷ بیمار در بیجار، ۱۹ بیمار در کامیاران، ۱۰ بیمار در بانه و ۲ بیمار کرونایی در دهگلان بستری هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان تصریح کرد: ۳۰ بیمار مبتلا به کرونا در بخش ویژه (آی سی یو) بستری هستند.

رضاعی از مرگ یک بیمار در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و گفت: آمار فوت شدگان بر اثر بیماری کرونا در کردستان از ابتدا تا کنون یک‌هزار و ۳۵۷ نفر بوده است.

به گفته او، از زمان شیوع کرونا ویروس تا کنون ۵۴۴ نفر در سنندج، ۲۴۹ نفر در سقز، ۱۰۶ نفر در قروه، ۷۸ نفر در کامیاران، ۱۰۵ نفر در بانه، ۷۷ نفر در دیواندره، ۶۱ نفر در بیجار، ۱۱۴ نفر در مریوان، ۲۰ نفر در دهگلان و ۳ نفر در سروآباد بر اثر ابتلا به این ویروس جان باخته‌اند که همه موارد به صورت بهداشتی و با رعایت دستورالعمل‌های مرتبط دفن شده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان خطاب به شهروندان اظهار کرد: همچنان روند فاصله‌گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک، شست‌وشوی مرتب دست‌ها با آب و صابون، اجرای اصول بهداشتی و قرنطینگی را تا قطع زنجیره این ویروس مهلک رعایت کنید در غیر این صورت افزایش تعداد زیاد مبتلایان و مرگ بر اثر کرونا در استان را شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام/ع




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۹۱ بیمار جدید مبتلا به کرونا در کردستان شناسایی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..