تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود SWEAT: Kayla Itsines Fitness Premium 6.9 – اپلیکیشن کامل تناسب اندام بانوان مخصوص اندروید

SWEAT: Kayla Itsines Fitness v6.9 – عرق کن: برنامه بدنسازی کایلا ایتسینز
نسخه پرمیوم و کامل برنامه

این روز ها همه، مخصوصا بانوان دوست دارند که اندامی متناسب داشته باشند و از شر چربی های اضافه بدن خود خلاص شوند. این خواسته برای خیلی ها به یک آرزو تبدیل شده است، چرا که راه های مختلفی را امتحان کرده اند اما نتوانسته اند نتیجه ای که مد نظرشان بوده است را بگیرند. راه های مختلفی برای کاهش وزن و رسیدن به تناسب اندام وجود دارد که موثر ترین و کم خطر ترین آن ها ورزش کردن است. البته ورزش کردن هم باید طبق اصول و برنامه خاصی انجام شود تا در کنار یک رژیم غذایی سالم منجر به تناسب اندام گردد. امروز با برنامه ای در خدمت شما هستیم که به کاربرانش در رسیدن به این هدف کمک می کند. SWEAT: Kayla Itsines Fitness عنوان یک اپلیکیشن جامع و کامل برای تناسب اندام خانم ها، مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط Sweat توسعه و به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است. این برنامه با همکاری مشهور ترین مربیان فیتنس بانوان؛Kayla Itines ، Kelsey Wells ، Chontel Duncan ، Stephanie Sanzo و Sjana Elise Earp ساخته شده است و برنامه های آن از جمله موثر ترین و مفید ترین برنامه ها برای بدنسازی در خانه و باشگاه هستند. وضعیت ورزش و تناسب اندام شما توسط برنامه پیگیری می شود و تمرینات هفتگی و چالشی به صورت خودکار برای شما تولید می گردد. تمرینات برای اهداف مختلفی مثل کاهش وزن بعد از بارداری، آب کردن چربی های دور شکم و … به همراه رژیم های غذایی مختلف ارائه شده اند تا برای همه مناسب و قابل استفاده باشند.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه SWEAT: Kayla Itsines Fitness اندروید:

برنامه BBG Kayla Itines برای تمرین در منزل مناسب است و شامل تمرینات با شدت بالا با استفاده از حداقل تجهیزات است. BBG شامل 8 هفته تمرین کم شدت و کم تحرک دیگر برای ایجاد یک تناسب اندام پایه است. BBG Stronger از Kayla تمرینات مربوط به وزن بدن و تجهیزات بدنسازی را در تمرینات با شدت زیاد 28 دقیقه ای ارائه می دهد تا کاربران با اطمینان بتوانند وارد باشگاه شوند. برنامه پس از بارداری کایلا، برای بازیابی تناسب اندام مادران جدید است. برنامه های تمرین با وزنه در خانه Kelsey Wells و PWR شامل تمرینات مقاومتی برای خانه و باشگاه است که به خانم ها در ساخت عضله، سوزاندن چربی و افزایش تناسب اندام کلی کمک می کند. برنامه LIFTING at Home استفانی سانزو برای خانم هایی که می خواهند در خانه با وزنه تمرین کنند، یا مبتدیانی که می خواهند در خانه با حداقل تجهیزات کار کنند، ایده آل است. برنامه یوگا Sjana Earp شامل تمرینات استقامتی به سبک Vinyasa و جریان های ریکاوری مبتنی بر یین برای بهبود انعطاف پذیری و استقامت است.

اپلیکیشن SWEAT: Kayla Itsines Fitness یک برنامه ورزشی کامل و بی نقص برای همه بانوان است که با کسب رضایت کاربران اندرویدی توانسته امتیاز عالی 4.2 از 5.0 را از کاربران گوگل پلی دریافت نماید. هم اکنون می توانید نسخه پرمیوم این برنامه، همراه با تمامی امکانات و قابلیت ها را از فارسروید به صورت کاملا رایگان دریافت کنید.

SWEAT Kayla Itsines Fitness

تغییرات نسخه 6.9 - Bodyweight Strength with Anissia - Strength & Cardio with Marilyn - Low Impact HIIT with Samantha - Low Impact Strength with Kelsey

نقد و بررسی ها 0



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود SWEAT: Kayla Itsines Fitness Premium 6.9 – اپلیکیشن کامل تناسب اندام بانوان مخصوص اندروید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..