تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ترافیک سنگین در جاده های شرق استان تهران

رییس پلیس راه شرق استان تهران از ترافیک سنگین در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران خبر داد.

ایرج کهریزی در گفتگو با مهر، از ترافیک سنگین در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران خبر داد و اظهار داشت: هم اکنون تردد انواع وسایل نقلیه در محورهای تردد در آزادراه تهران - پردیس، محدوده بابایی، محور تهران - بومهن، محدوده پلیس راه جاجرود، محور ری -ورامین (محدوده قلعه نو به صورت سنگین در حال انجام است، ترافیک سنگین گزارش می‌شود.

کهریزی در ادامه از تردد سنگین در محور دماوند - فیروزکوه (محدوده شهر دماوند، محور زردبند -فشم (محدوده رودک)، نیز خبر داد.

وی با بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران رخ نداده است افزود: از رانندگان می‌خواهیم نهایت نکات ایمنی را رعایت کنند.

فرمانده پلیس راه شرق استان تهران عنوان داشت: هموطنان با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، پرهیز از عجله و شتاب، رعایت فاصله طولی مناسب نسبت به خودروهای جلویی، عدم ارتکاب تخلفات حادثه‌ساز، رعایت مدیریت زمان سفر و همچنین رعایت حقوق شهروندی می‌توانند سفری ایمن و بدون خطر را برای خود و دیگر هموطنان مان رقم بزنند




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ترافیک سنگین در جاده های شرق استان تهران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..