تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شکست والیبال ایران مقابل شگفتی‌ساز لیگ ملت‌ها

تیم ملی والیبال ایران در دور دوازدهم رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال به مصاف اسلوونی رفت و با نتیجه ۳ بر یک شکست خورد.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم ملی والیبال مردان ایران در دوازدهمین دور از رقابت‌های لیگ ملت‌ها، پنجشنبه ۲۷ خرداد از ساعت ۱۸.۳۰ به مصاف اسلوونی رفت و با نتیجه ۳ بر ۱ شکست خورد.

این دیدار در چهار ست و به ترتیب با امتیازات (۲۵ بر ۱۴)، ( ۲۰ بر ۲۵)، (۱۹ بر ۲۵) و (۳۰ بر ۳۲) به سود اسلوونی پایان یافت.

شکست والیبال ایران مقابل شگفتی‌ساز لیگ ملت‌ها

این نخستین جدال دو تیم در میادین بزرگ بین‌‌المللی بود. ایران پیش از این بازی در لیگ ملت‌ها، 13 بار مقابل تیم‌های اروپایی پیروز شده و 9 بار هم بازنده بوده است. تنها رویارویی اسلوونی مقابل تیمی از قاره آسیا با پیروزی 3 بر یک برابر استرالیا همراه بوده است.

تیم ایران، بازی را با سعید معروف، صابر کاظمی، میلاد عبادی‌پور، میثم صالحی، مسعود غلامی، محمد موسوی و آرمان صالحی (لیبرو) آغاز کرد. با توجه به شکست شب گذشته ایران مقابل برزیل و قدرت نمایی اسلوونی در این تورنمنت، پیش بینی شروع سختی برای شاگردان آلکنو می‌شد اما جریان بازی کاملا برعکس بود.

تیم ملی والیبال ایران در این بازی و در حمله ۵۱ امتیاز به دست آورد درحالی که تیم ملی اسلوونی در این بخش به ۶۰ امتیاز دست یافت.

ایران در دفاع روی تور موفق بود و ۱۲ امتیاز را کسب کرد درحالی که تیم ملی اسلوونی ۶ امتیاز را در دفاع روی تور به دست آورد.

شکست والیبال ایران مقابل شگفتی‌ساز لیگ ملت‌ها

بلندقامتان ایران در سرویس هم برتر بودند و موفق شده ۴ امتیاز مستقیم از سرویس کسب کنند درحالی که در این بخش اسلوونی به کسب ۳ امتیاز بسنده کرد.

در اشتباهات فردی دو تیم برابر بوده و هر کدام ۲۷ امتیاز را به حریف واگذار کردند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شکست والیبال ایران مقابل شگفتی‌ساز لیگ ملت‌ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..