تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وعده خوش مدیرعامل پرسپولیس درباره قرارداد ۵ ستاره

قرارداد بعضی از بازیکنان پرسپولیس در انتهای لیگ بیستم به پایان می‌رسد به همین علت تمدید قرارداد بازیکنان به دغدغه اصلی‌مدیران سرخپوش تبدیل‌شده.

به گزارش روزنو، جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره این موضوع گفت: قرارداد یکسری از بازیکنان از جمله وحید امیری، امید عالیشاه، احمد نوراللهی، محمدحسین کنعانی زادگان و مهدی شیری در انتهای فصل به پایان می‌رسد. انشاالله قرارداد این بازیکنان تمدید می‌شود.

وی اضافه کرد: بازی‌های مهمی داشتیم به همین علت بازیکنان خواستند بعد از بازی‌های تیم ملی فوتبال و بازگشت از بحرین درباره قرارداد با آن‌ها مذاکره کنیم.

کادر فنی خوبی داریم. با آن‌ها برای فصل بعد قرارداد داریم. گل محمدی هنوز لیست بازیکنان مد نظر خود را به ما نداده است. هر زمانی که لیست داده شود، سعی می‌کنیم خواسته‌های کادر فنی را به سرانجام برسانیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وعده خوش مدیرعامل پرسپولیس درباره قرارداد ۵ ستاره»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..