تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




باید از پنج بازی ده امتیاز بگیریم ؛ اسطوره پرسپولیس مدعی شد

فرشاد پیوس پس از تساوی لحظه آخری نود ارومیه مقابل چوکا تالش اظهار کرد: بازی سنگینی داشتیم چراکه امتیاز نود ارومیه پایین‌تر از ما بود و انتحاری بازی می‌کردند. هدف آن‌ها استفاده از توپ‌های سوم بود که از این موضوع اطلاع کامل داشتیم.

او ادامه داد: به خوبی وسط زمین را در اختیار داشتیم و هر زمانی که اراده می‌کردیم، به کناره‌ها می‌رفتیم و ارسال‌هایی انجام دادیم. می‌دانستیم که روی ضربات ایستگاهی و اوت ضعف دارند که روی همین موضوع در هفته اخیر کار کردیم و به گل هم رسیدیم.

سرمربی چوکا تالش اضافه کرد: به نظرم بچه‌های ما خیلی خوب بودند، با تمام توان بازی کردند و دست‌شان درد نکند. من با تمام وجود پشت اینم هستم. همه آن‌ها بازیکنانی در سطح لیگ برتر هستند؛ به خصوص کنعان طاهر نژاد که امروز خیلی خوب بازی کرد و یکی از بهترین بازیکنان زمین بود. یک امتیاز هم برای ما ارزشمند است و سعی می‌کنیم تا در دیدار‌های آینده نیز نتایج خوبی بگیریم. این بچه‌ها با تمام وجود کار می‌کنند و فعل خواستن را صرف کردند. همه همدل شدیم تا بتوانیم تیم را حفظ کنیم.

فرشاد پیوس یادآور شد:کار خیلی سختی داریم و فقط خدا باید کمک کند؛ من هم هرچه در توان دارم برای موفقیت تیم به کار می‌گیرم. شک نکنید ما در لیگ یک می‌مانیم. بازی‌های تیم نود ارومیه سخت است و نفرات کمی روی نیمکت ذخیره دارد، ولی ما روی نیمکت و در زمین بازیکنان خوبی داریم و ان‌شاالله رقبای رو در رو را شکست می‌دهیم و موفق می‌شویم.

او با اشاره به دیدار‌هایی که پیش رو دارند، عنوان کرد: ان‌شاالله اگر از پنج مسابقه آینده ۱۰ امتیاز بگیریم، در لیگ یک می‌مانیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «باید از پنج بازی ده امتیاز بگیریم ؛ اسطوره پرسپولیس مدعی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..