تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فراخوان ۲۰۰ نفراز بسیجیان در بخش مرکزی شهرستان نیکشهر جهت تامین امنیت انتخابات ۱۴۰۰ ریاست جمهوری،

نیکشهر- در انتخابات پیش رو بسیجیان موظف به شورآفرینی و امید آفرینی در بین مردم برای حضور حداکثری در انتخابات هستند.

به گزارش خبرنگار بسیج از نیکشهر، فراخوان ۲۰۰ نفراز بسیجیان در بخش مرکزی شهرستان نیکشهر جهت تامین امنیت انتخابات ۱۴۰۰ ریاست جمهوری، شورا‌های اسلامی شهر وروستا با حضور حجت الاسلام قادری مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان نیکشهر برگزار شد.

حجت الاسلام قادری در جمع این بسیجیان بیان کرد: در انتخابات پیش رو بسیجیان موظف به شورآفرینی و امید آفرینی در بین مردم برای حضور حداکثری در انتخابات هستند.

وی گفت: ایجاد امینت پایدار در زمان برگزاری انتخابات یکی دیگر از وظایف بسیج است، دشمنان ما تلاش می‌کنند تا مانع از مشارکت حداکثری مردم در انتخابات شوند و نیرو‌های بسیج با کمک نیرو‌های انتظامی و دستگاه‌های امنیتی، نقشه‌های دشمنان را برای کمرنگ شدن حضور مردم در انتخابات نقش بر آب می‌کنند.

وی ادامه داد: وظیفه بسیجیان کمک به برگزاری انتخابات سالم و به دور از تخلف است و اگر کاندیدایی تخلفی مرتکب شد نیرو‌های بسیجی با ورود به عرصه مانع از تخلف خواهند شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فراخوان ۲۰۰ نفراز بسیجیان در بخش مرکزی شهرستان نیکشهر جهت تامین امنیت انتخابات ۱۴۰۰ ریاست جمهوری،»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..