تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ویدیو / حج به وقت کرونا؛ ربات‌هایی که در مسجد‌الحرام آب زمزم میان زائران توزیع می‌کنند

شرایط ویژه برپایی مراسم حج در زمان همه‌گیری بیماری کووید۱۹ متولیان این مراسم را بر آن داشته تا از روبات‌ها برای توزیع آب مقدس زمزم میان زائران استفاده کنند. بدین منظور در حالی که حدود یک ماه تا آغاز رسمی مراسم حج تمتع در سال ۲۰۲۱ باقی است ربات‌ها از این هفته کار توزیع آب زمزم را آغاز کردند. این اقدام برای حفظ فاصله‌گذاری اجتماعی میان زائرانی انجام می‌شود که هر سال حین انجام مراسم حج برای رفع عطش ناشی از گرما و نیز برداشتن مقداری از این آب مقدس به منزله تبرک، به محل چاه زمزم که زمان ابراهیم پیامبر حفر شده هجوم می‌برند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ویدیو / حج به وقت کرونا؛ ربات‌هایی که در مسجد‌الحرام آب زمزم میان زائران توزیع می‌کنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..