تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزایش 75 درصدی حقوق کارمندان در دولت آینده

شنیده ها از این حکایت دارد که پیرو نامه محمد شریعتمداری ، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به رئیس جمهور در خصوص تصویب فوق العاده ویژه 50 درصدی کارمندان در سال 1400 البته بعد از روی کار آمدن دولت آینده، حقوق کارمندان عملا 75 درصد افزایش خواهد یافت.

بررسی جزئیات افزایش حقوق کارمندان در سال 1400 نشان می دهد که در عمل افزایش حقوق کارمندان دولت شامل فوق العاده ویژه و افزایش حقوق سالیانه به میزان مجموعا تا 75 درصد بوده است.

به گزارش رکنا، حقوق کارمندان دولت 25 درصد در سال 1400 نسبت به سال 1399 در لایحه بودجه افزایش یافته است که بیانگر افزایش یک چهارم به حقوق های سالیانه است، اما تورم نزدیک به 50 درصدی رسمی و تورم بالاتر در سبد مواد غذایی خانوارها باعث شد تا بحث بر سر افزایش بیشتر حقوق کارمندان ادامه پیدا کند و افزایش های جدید تحت عنوان فوق العاده ویژه طبقه بندی شود.

هم اکنون خبر می رسد که پیرو نامه محمد شریعتمداری به حسن روحانی ، فوق العاده ویژه 50 درصدی کارمندان تصویب شده و باید شاهد افزایش حقوق قابل توجه کارمندان در سال 1400 باشیم که البته چک آن برای دولت بعد صادر می شود و تعهدی برای دولت دوازدهم ایجاد نمی کند.

 اگر دو رقم 25 درصد و 50 درصد را جمع بزنیم شاهد افزایش 75 درصدی حقوق کارمندان دولت خواهیم بود که البته هنوز مشخص نشده است آیا این دو رقم با هم جمع زده می شوند یا جانشین هم خواهند شد. آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزایش 75 درصدی حقوق کارمندان در دولت آینده»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..