تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یک ملی پوش به پرسپولیس برگشت

ساعت 24-سیامک نعمتی ملی پوش فوتبال، یک روز بعداز برگشت تیم ملی به تهران، با حضور در تمرین پرسپولیس، آمادگی‌اش را برای بازی یکشنبه هفته آینده اعلام کرد.

سیامک نعمتی اولین ملی پوشی است که پس از اردوی تیم ملی، به تمرین پرسپولیس رفت.

نعمتی که با درخشش در جمع سرخپوشان به عضو ثابت اردوهای دراگان اسکوچیچ تبدیل شده، در این چهار بازی فرصتی برای نمایش توانایی‌های خود پیدا نکرد اما به هر حال همراه ملی پوشان در راه صعود به مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی بود.

او یک روز پس از ورود به ایران در تمرین پرسپولیس حضور یافت و پس از عکس یادگاری با اعضای کادرفنی، با بازیکنان تیم نیز دیدار کرد تا آمادگی اش را برای بازی سوپرجام روز یکشبه مقابل تراکتور نشان داده باشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یک ملی پوش به پرسپولیس برگشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..