تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فروزنده: مشارکت بیش از ۵۵ درصد است/مردم در نظام جمهوری اسلامی تعیین کننده هستند

لطف الله فروزنده معاون پارلمانی رئیس دولت دهم در ارزیابی میزان مشارکت به خبرگزاری خبرآنلاین گفت: از نگاه من، با توجه به اینکه همه جریانات و همه افراد، مردم را به مشارکت دعوت کردند به نظر می رسد مشارکت بالای ۵۵ درصد خواهد بود  و انشاءالله ملت ما  یک بار دیگر حماسه ای خواهند آفرید چراکه به هر حال ملت ما این بینش را دارند که مشارکت باعث اقتدار و انسجام ملی و تقویت رئیس جمهور آینده می شود. پیش بینی من این است که انشالله بالای ۵۵ درصد مشارکت می کنند.

او در خصوص ضرورت رأی دادن و لزوم مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تصریح کرد: به هرحال نظام جمهوری اسلامی بر دو رکن اسلامیت و جمهوریت استوار است و مردم در آن تعیین کننده هستند  از این رو هرچه مردم حضور باشکوه‌تری داشته باشند دشمنان مأیوس می‌شوند چون الان دشمنان منتظر هستند تا ببینند ملت چه می کنند و طبیعتا مشارکت مردم در انتخابات در اقتدار و انسجام ملی ما تاثیر خواهد گذاشت و دشمنان عقب نشینی می کنند و ما در حوزه های بین الملل بهتر می توانیم اعمال قدرت کنیم.

فروزنده ادامه داد: خواهش من از ملت ایران این است که با هر سلیقه، سبک و تفکری، با توجه به اینکه همه ایرانی  هستیم و نسبت به ایران علاقه داریم و می خواهیم کشورمان در امنیت و آرامش باشد و زمینه رشد برای آن فراهم شود  همه افراد از جریانات مختلف چپ، راست، مستقل و ...  علاقه‌مندند که وضع موجود اصلاح شود و تحولی ایجاد شود  تا از نظر اقتصادی گشایشی در زندگی مردم صورت گیرد که تحقق همه اینها منوط به این است که مردم مشارکت گسترده و وسیعی در انتخابات پیش رو داشته باشند و انشالله یک حماسه ای را بیافرینند که ما بتوانیم فصل جدیدی را در آستانه گام دوم شروع کنیم.

۲۷۲۱۹




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فروزنده: مشارکت بیش از ۵۵ درصد است/مردم در نظام جمهوری اسلامی تعیین کننده هستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..