تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بزرگ‌ترین محموله واکسن کرونا توسط هلال احمر به کشور رسید

سخنگوی جمعیت هلال احمر گفت: بزرگترین محموله واکسن کووید۱۹ وارد کشور شد و تحویل مقامات وزارت بهداشت شد.

به گزارش خبرگزاری بسیج، محمد حسن قوسیان مقدم سخنگوی جمعیت هلال احمر صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز چهارمین مرحله از واکسن کووید ۱۹ را با تلاش تمامی همکاران در جمعیت هلال احمر وارد کشور شد.

وی افزود: این محموله بزرگترین محموله واکسن کووید ۱۹ است که با تلاش جمعیت هلال‌احمر، به مقدار ۲ میلیون دُز واکسن برای توزیع به تهران رسید و تحویل مقامات وزارت بهداشت شد.

قوسیان مقدم گفت: تا این لحظه جمعیت هلال احمر در سه مرحله به ترتیب یک محموله به میزان ۴۰۰ هزار دُز و دو محموله هر کدام به میزان یک میلیون دُز واکسن کرونا را خریداری و به ایران منتقل کرده است که در این مرحله هم ۲ میلیون دُز واکسن خریداری و به ایران منتقل شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بزرگ‌ترین محموله واکسن کرونا توسط هلال احمر به کشور رسید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..