تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مردم روز جمعه با انتخابی آگاهانه لبیک‌گوی مقام معظم رهبری شوند

مردم روز جمعه با انتخابی آگاهانه لبیک‌گوی مقام معظم رهبری شوندبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی و به‌نقل از روابط‌عمومی استانداری خراسان رضوی، در متن پیام محمدصادق معتمدیان آمده است:

انتخابات بعنوان شاخصه مردم سالاری، از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است که همواره ملت شریف ایران با حضور در صحنه انتخابات، ضمن بی‌اثر نمودن تمام نقشه‌ها و برنامه‌ریزی‌های دشمنان این مرز و بوم، سرنوشت سیاسی کشور عزیزمان را رقم زده‌اند.

به طور کلی انتخابات را می‌توان گزینش از میان بدیل‌های مختلف دانست که پیش روی انتخاب کنندگان قرار گرفته و برخاسته از اراده مردم و در راستای همراهی و مشروعیت‌بخشی به نظام است.

بر کسی پوشیده نیست که ایران عزیز ما از آغاز پیروزی انقلاب تاکنون مورد کارشکنی‌ها، تحریم‌ها، دست‌اندازی‌ها و اهداف شومی قرار داشته و دشمنان نظام هماره با ایجاد اختلافات و تحریک افکار عمومی به ویژه در ایام انتخابات سعی در مخدوش نمودن چهره انقلاب دارند که الحمدالله با عنایت حضرت باریتعالی و هدایت‌های حکیمانه مقام معظم رهبری و بصیرت و آگاهی ملت غیور ایران توطئه‌هایشان خنثی گردیده است.

اینک در آستانه سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره‌ای پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری قرار داریم. انتخاباتی سرنوشت ساز، که ماه‌هاست با تشکیل ستاد انتخابات در استان تلاش کرده‌ایم تمامی تمهیدات را برای برگزاری انتخاباتی پرشور و سالم با مشارکت حداکثری در عین حال توأم با امنیت کامل و با در نظر گرفتن پروتکل‌ها و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی فراهم نماییم که ان‌شاءالله این انتخابات نیز به حول و قوه الهی برگ زرین دیگری برای نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد شد.

اینجانب از تمامی مردم فرهیخته، غیور، بصیر و ولایتمدار دیار خراسان رضوی دعوت می‌نمایم تا همه با هم با مشارکت پرشور در انتخابات 28 خرداد ماه در پای صندوق‌های رأی ضمن حضور فعالانه، انتخابی آگاهانه و ادای دینی عالمانه، لبیک گوی منویات مقام معظم رهبری در خصوص شرکت آگاهانه در انتخابات بوده و همچون گذشته پرچمدار حضور مقتدرانه در پای صندوق‌های رأی و افتخاری دیگر برای دیار شمس الشموس باشیم.

انتهای پیام



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مردم روز جمعه با انتخابی آگاهانه لبیک‌گوی مقام معظم رهبری شوند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..