تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ظریف عازم ترکیه شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سخنگوی وزارت امور خارجه از عزیمت محمدجواد ظریف به ترکیه برای حضور در اجلاس مجمع دیپلماسی آنتالیا خبر داد.

به گزارش روابط عمومی وزارت خارجه، سعید خطیب‌زاده گفت: محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان برای حضور در اجلاس مجمع دیپلماسی آنتالیا با به دعوت مولود چاووش اوغلو وزیر امور خارجه به این کشور عزیمت کرد.

بنا به گفته سخنگوی وزارت امور خارجه، ظریف در این اجلاس پیرامون دکترین همسایگی جمهوری اسلامی ایران سخنرانی و سیاست‌های کشورمان در این خصوص را تشریح خواهد کرد.

خطیب زاده افزود: وزیر امور خارجه کشورمان در حاشیه این اجلاس با تعدادی از مقامات عالی‌رتبه و وزرای امور خارجه شرکت کننده دیدار و گفتگو خواهد داشت و در اجلاس سه جانبه وزرای امور خارجه ایران، ترکیه و افغانستان نیز شرکت خواهد کرد.

خاطرنشان می سازد مجمع دیپلماسی آنتالیا روز جمعه ۲۸ خرداد با سخنرانی رجب طیب اردوغان رییس جمهور ترکیه افتتاح خواهد شد.

این نشست با حضور مقامات عالی‌رتبه کشورها، وزرای امور خارجه، روسای سازمان‌های بین المللی و منطقه ای و دیپلمات‌های برجسته برگزار می‌شود. فرصت‌های جدید صلح و همکاری در قفقاز جنوبی، تقویت همبستگی‌های منطقه‌ای، همکاری‌های منطقه‌ای در آسیا، ارتباط با آفریقا، مسائل خاورمیانه و خلیج فارس، روابط فرا آتلانتیکی، پناه جویان و مهاجران، دیپلماسی اقتصادی و تجارت، ارتباطات و اخبار جعلی در دنیای مجازی از جمله مهم‌ترین موضوعاتی هستند که در اجلاس سال‌جاری مجمع دیپلماسی آنتالیا مورد بحث و گفت وگو قرار خواهد گرفت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ظریف عازم ترکیه شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..