تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مشخصات احتمالی و تصاویر موتورولا دیفای 2021 در فضای مجازی قرار گرفت

موتورولا سری‌های مختلفی را طی سال‌های اخیر معرفی کرده است که البته تولید مدل جدید برای برخی از آن‌ها مانند دیفای، برای مدتی متوقف شده بود. چندی پیش گزارش‌هایی منتشر شد که موتورولا در صدد معرفی گوشی هوشمند دیگری از سری دیفای است؛ خانواده‌ای که اصولاً محصولات آن به برخورداری از بدنه‌ای مقاوم در جذب ضربات معروف هستند و به‌نوعی می‌توان آن‌ها را تلفن‌ هوشمند جان‌سخت دانست.

GSMArena گزارش می‌دهد که ایوان بلس، افشاگر معروف، تصاویر و مشخصات سخت‌افزاری موتورولا دیفای مدل ۲۰۲۱ را در حساب توییتر شخصی خود منتشر کرده است. این گوشی هوشمند موتورولا از گواهی IP68 استفاده می‌کند که به معنی مقاومت دستگاه در برابر نفوذ قطرات آب و ذرات گردوغبار است. درواقع کاربر می‌تواند گوشی هوشمند را به مدت ۳۵ دقیقه تا عمق نهایت ۱٫۵ متر  به زیر آب ببرد؛ اما خللی در کارایی موتورولا دیفای مدل ۲۰۲۱ به وجود نیاید.

گفته می‌شود این محصول موتورولا در صورت سقوط از ارتفاع نهایت ۱٫۸ متر آسیب جدی نخواهد دید. گویا این ویژگی به لطف طراحی دولایه‌ای است که پنل‌های موتورولا دیفای مدل ۲۰۲۱ را احاطه می‌کند و قادر به جذب ضربه برای جلوگیری از آسیب دیدن اجزای داخلی گوشی هوشمند است. دیفای مدل ۲۰۲۱ از گواهی استاندارد نظامی 810H بهره می‌برد؛ یعنی در برابر رطوبت، تعرق، لرزش شدید، شوک حرارتی،  تغییر دما (۳۰ - تا ۷۵ درجه سانتی‌گراد) و مواد شوینده مقاوم است.

نمای پشت موتورولا دیفای مدل 2021

این محصول موتورولا صفحه‌نمایش ۶٫۵ اینچی با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۶۰۰ پیکسل دارد که روکش گوریلا گلس ویکتوس برای مراقبت از صفحه‌نمایش روی آن کشیده می‌شود. در درون دستگاه تراشه‌ی اسنپدراگون ۶۶۲ با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی قرار می‌گیرد. در پنل پشتی گوشی، موتورولا از ماژول دوربین سه‌گانه متشکل از دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی به همراه دو دوربین ۲ مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر ماکرو و تشخیص عمق در تصویر استفاده خواه کرد. پنل جلوی گوشی میزبان دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی در بالای صفحه‌نمایش می‌شود.

مقاله‌های مرتبط:

موتورولا دیفای ۲۰۲۱ دارای باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت است که امکان شارژ ۲۰ وات برای آن در نظر گرفته شده. موتورولا در نظر دارد این محصول را با اندروید ۱۰ به بازار کند؛ البته گفته می‌شود پس از مدتی امکان ارتقای سیستم‌عامل به اندروید ۱۱ وجود خواهد داشت. انتظار می‌رود دیفای مدل ۲۰۲۱ موتورولا از ۲۳۲ گرم وزن برخوردار باشد و از ابعاد ۱۶۹٫۸ در ۷۸٫۲ در ۱۰٫۹ میلی‌متر بهره ببرد. 

هنوز قیمت احتمالی موتورولا دیفای مدل ۲۰۲۱ مشخص نشده است؛ اما انتظار می‌رود در دو رنگ مشکی و سبز روانه‌ی بازار شود. در گزارش ذکر شده  است که محصول موتورولا در نیمه‌ی دوم سال ۲۰۲۱ روانه‌ی بازار می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مشخصات احتمالی و تصاویر موتورولا دیفای 2021 در فضای مجازی قرار گرفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..