تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اتوبوس‌های دو طبقه برقی جدید آمریکا معرفی شد، ظرفیت بالا با سه محور

شرکت انگلیسی ADL (Alexander Dennis Limited) که از زیرمجموعه‌های گروه NFI‌ محسوب می‌شود، از اولین اتوبوس دو طبقه سه محوره برقی خود برای عرضه به بازار آمریکای شمالی رونمایی کرد. عرضه این وسیله براساس تقاضای شرکت‌های ارایه دهنده خدمات حمل و نقل در آمریکای شمالی بوده و این اتوبوس برقی عظیم‌الجثه به زودی وارد بازار آمریکا خواهد شد.

اتوبوس 45 فوتی Enviro500EV، ظرفیت 82 مسافر را دارد که از این تعداد، 53 صندلی به طبقه فوقانی اتوبوس اختصاص یافته است. این اتوبوس دو موتور الکتریکی با توان 125 کیلووات یا 167 اسب‌بخار دارد که قدرت را از طریق یک پورتال الکتریکی به محورهای محرک انتقال می‌دهند.

ظرفیت باتری اتوبوس Enviro500EV برابر با 648 کیلووات ساعت است. پکیج باتری‌ها در قسمت عقبی اتوبوس و بر روی شاسی تعبیه شده است. نقاط استاندارد شارژ CCS1 در چپ و راست اتوبوس مکانی مناسب برای شارژ باتری‌های اتوبوس هستند، در صورتی که Enviro500EV از شارژ بی‌سیم نیز پشتیبانی می‌کند.

محصولات خانواده Enviro شرکت الکساندر دنیس، پرفروش‌ترین اتوبوس‌های دو طبقه در جهان هستند که تاکنون بیش از 18 هزار دستگاه از آن‌ها در سراسر جهان به فروش رسیده است. اکنون این شرکت تصمیم دارد با ارائه نسخه تمام برقی، خدمات حمل و نقل عمومی را به صورتی پاک‌تر از گذشته ادامه دهد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اتوبوس‌های دو طبقه برقی جدید آمریکا معرفی شد، ظرفیت بالا با سه محور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..