تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معرفی ۴ واحد متخلف توزیع‌کننده فرآورده‌های گوشتی+اسامی

مدیرکل استاندارد تهران گفت: بازرسان استاندارد، چهار واحد صنفی متخلف را که اقدام به تولید و توزیع فرآورده‌های گوشتی غیراستاندارد می‌کردند، به مراجع قضایی معرفی کردند.

معرفی ۴ واحد متخلف توزیع‌کننده فرآورده‌های گوشتی+اسامیبه گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری صدا و سیما از اداره‌کل استاندارد استان تهران؛ طبق مقررات و قوانین استاندارد، تولید هرگونه فرآورده مشمول استاندارد اجباری، باید در واحد تولیدی دارای مجوز و آزمایشگاه، با حضور مدیر کنترل کیفیت، انجام شود؛ لذا ۴ واحد صنفی با نام‌های پرولند، کاشاک، جزیره گوشت و دهکده پروتئین که ادعای تولید فرآورده گوشتی در حضور مشتری دارند، بدلیل تخلف و نقض قوانین استاندارد، تولیداتشان توقیف و به دادگاه معرفی شدند.


آقای محمودرضا طاهری با تاکید بر اینکه تولید و توزیع انواع سوسیس، کالباس و ژامبون مشمول مقررات استاندارد اجباری بوده و بدون اخذ مجوز‌های لازم از سازمان ملی استاندارد ایران، ممنوع است، تشریح کرد: پیش از این نیز مکررا به شهروندان توصیه و اطلاع‌رسانی شده بود که فریب ادعای دروغین این متخلفان را نخورند و از مصرف هرگونه فرآورده گوشتی فاقد نشان استاندارد خودداری کنند.

مشخصات واحد‌های متخلف به شرح زیر است:

۱. واحد پرولند- واقع در شهرک غرب - بلوار دادمان   ۲. واحد کاشاک- واقع در سعادت آباد - بلوار دریا   ۳. واحد دهکده- پروتئین واقع در سعادت آباد - خیابان سرو شرقی   ۴. واحد جزیره گوشت- واقع در خیابان شهید رجائی نبش عراقی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معرفی ۴ واحد متخلف توزیع‌کننده فرآورده‌های گوشتی+اسامی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..