تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازگشت تماشای دسته جمعی فوتبال در آلمان

با آغاز مسابقات فوتبال جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۱، تماشای دست‌جمعی مسابقات فوتبال در اماکن عمومی نیز در آلمان دوباره به راه افتاده است. این کار در طول ۱۶ ماه اخیر به علت مقررات بهداشتی غیرممکن بود.

تماشای دستجمعی مسابقات فوتبال در اماکن عمومی که در بین هواداران فوتبال به اصطلاح انگلیسی "Public Viewing" موسوم است، از سال ۲۰۰۶ میلادی و با میزبانی کشور آلمان در جام جهانی آن سال، از استقبال و محبوبیت بالایی برخوردار است.

Public Viewing از آن زمان تا آغاز محدودیت‌های ناشی از همه‌گیری ویروس کرونا، در طول مسابقات جام جهانی و جام ملت‌های اروپا و نیز برخی از مسابقات باشگاهی در آلمان، رایج شد و به عبارتی در داخل فرهنگ طرفداران فوتبال جایگاه ویژه‌ای را به خود اختصاص داد.

اما با آغاز بحران کرونا، اجرای این "فرهنگ جاافتاده" در جامعه طرفداران فوتبال در آلمان کاملا متوقف شد. هواداران فوتبال به علت رعایت مقررات ایجاد فاصله اجتماعی و دستورالعمل‌های سخت‌گیرانه بهداشتی، هم از حضور در استادیوم و هم از موقعیت تماشای دستجمعی مسابقات فوتبال در اماکن عمومی محروم شدند.

در طول هفته‌های اخیر، میزان ابتلا به بیماری کووید ۱۹ در آلمان به شدت کاهش یافته است. طبق قوانین جدید محافظت و جلوگیری از عفونت در عرصه فدرال آلمان، آمار ابتلا به ویروس کرونا در منطقه‌های مختلف کشور در طول یک فاز زمانی تعریف شده، میزان اعمال محدودیت‌ها پیرامون گردهمایی مردم در اماکن عمومی و خصوصی را تعیین می‌کند.

حال با کاهش چشمگیر میزان و آمار ابتلا به ویروس کرونا در بسیاری از مناطق کشور آلمان، اجرای Public Viewing نیز با رعایت شرایط در نظر گرفته‌شده، دوباره در فضای باز از سر گرفته شده است. این شرایط شامل سقف تعداد افراد گردهم‌آمده و نیز مساحت اماکنی است که در آن مسابقات از طریق تصاویر تلویزیون پخش می‌شود.

دیدار تیم‌های ملی فوتبال آلمان و فرانسه در جام ملت‌های اروپا که در روز ۲۵ خرداد برگزار شد، در بسیاری از شهرهای آلمان افتتاح دوباره‌ای برای Public Viewing بود و مورد استقبال هواداران قرار گرفت.

با شروع دوباره تماشای دستجمعی پخش فوتبال و بهبود وضعیت همه‌گیری کرونا در کشور، در پایان بهار سال جاری خوش‌بینی و امیدواری برای بازگشت تدریجی به روال دوران پیش از کرونا، دوباره به جامعه ورزش آلمان برگشته است. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازگشت تماشای دسته جمعی فوتبال در آلمان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..