تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دشمنان انقلاب از حضور حداکثری مردم در انتخابات واهمه دارند

ساعت: 11:07 منتشر شده در مورخ: 1400/03/27 شناسه خبر: 1743873

محمد تقی نادعلیزاده گفت: ملت مجاهد ایران به ویژه شهروندان جویبار با حضور پرشور و انتخاب اصل در روز انتخابات ۲۸ خرداد ،دشمنان را در همه عرصه ها وادار به عقب نشینی خواهند کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت الله محمد تقی نادعلیزاده در گفت و گو با بلاغ با توجه به اینکه در آستانه انتخابات سرنوشت ساز ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ قرار داریم با اشاره بر ضرورت حضور حداکثری و روشنگری در مسیر انتخاب اصلح تاکید کرد.

وی بیان کرد: ایران اسلامی در آستانه حماسه بزرگ ۲۸ خرداد که شروع یک تحول تاریخی است تعلل و کوتاهی در این مقطع مهم , غیر قابل جبران در همه عرصه های مختلف کشور خواهد بود.

امام جمعه شهرستان جویبار با تاکید بر حضور پرشور و انقلابی ملت مقاوم ایران از زمان انقلاب تا به امروز بیان کرد: ملت ایران به خصوص شهروندان شریف جویبار ، نتیجه استقامت چندین ساله خود را با حضور حماسی در انتخابات ۲۸ خرداد تکمیل و امید دشمنان را به یاس مبدل خواهند کرد.

نادعلی زاده با تشریح ویژگی انتخاب اصلح اظهار کرد: مردم می توانند با انتخاب درست و عاقلانه، امید روی کار آمدن دولت انقلابی و جهادی با تلفیق اراده خودشان در پیمودن مسیر نورانی مجاهدان و ایثار گران انقلاب اسلامی آینده روشنی را برای کشور نوید دهند.

امام جمعه جویبار تصریح کرد: مردم با مجاهد ایران اسلامی ، دشمنان را در همه عرصه ها وادار به عقب نشینی می کنند و تحت رهنمودهای موثر مقام معظم رهبری در این عرصه سرنوشت ساز موفق عمل می‌کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دشمنان انقلاب از حضور حداکثری مردم در انتخابات واهمه دارند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..