تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کاربران ایکس باکس وان به زودی می‌توانند با کلاد گیمینگ عناوین جدید را تجربه کنند

کلاد گیمینگ را می‌توان اتفاق بزرگ حوزه‌ی بازی‌ ویدئویی دانست؛ دستاوردی که کاربران را از خرید سخت‌افزار پیشرفته بی‌نیاز می‌کند و اجازه می‌دهد جدیدترین عناوین و بازی‌های ویدئویی را با پرداخت هزینه‌ی به‌مراتب کمتری تجربه کنند. کلاد گیمینگ روی بستر اینترنت در دسترس کاربران قرار می‌گیرد و گیمرها برای تجربه‌ی بازی دلخواه، به اینترنت پرسرعت و سخت‌افزار به‌مراتب ساده‌تر از کنسول‌ خانگی نیازم دارند.

بازی‌ در کلاد گیمینگ روی یک سرور اجرا می‌شود و کاربر با اتصال به آن، می‌تواند بازی‌های مورد نظر خود را تجربه کند. شرکت‌های مختلفی به ارائه‌ی چنین سرویس پرداخته‌اند که می‌توان به آمازون، گوگل، سونی و مایکروسافت اشاره کرد. مایکروسافت در حال حاضر امکان تجربه بازی‌های اکوسیستم ایکس باکس را از طریق کلاد گیمینگ روی مرورگر وب، گوشی‌ موبایل و سایر دستگاه‌های قابل حمل فراهم کرده است. خدمات کلاد گیمینگ به‌عنوان بخشی از سرویس اشتراکی Xbox Game Pass Ultimate ارائه می‌شود  و انتظار می‌رود طی سال جاری میلادی از طریق اپلیکیشن ایکس باکس برای رایانه شخصی و همچنین به‌صورت یکپارچه در رابط کاربری کنسول‌های ایکس باکس قابل دسترس باشد.

مایکروسافت می‌تواند با چنین اقدامی بین نسل‌های کنسول‌های ایکس باکس ارتباط برقرار کند و امکان تجربه بازی‌های نسل جدید را بدون نیاز به خرید ایکس باکس سری ایکس یا ایکس باکس سری اس برای دارندگان ایکس باکس وان فراهم کند. ردموندی‌ها در پست جدید Xbox Wire در این خصوص نوشتند:

برخی بازی‌ها مانند Starfield ،Redfall و Stalker 2 که سال آینده از طریق استودیوهای فرست پارتی و شرکای ما منتشر خواهند شد، به سرعت، عملکرد و تکنولوژی ایکس باکس سری ایکس یا اس نیاز دارند. خوشحالیم که می‌بینیم توسعه‌دهندگان دیدگاه‌ خود را تا سطحی بالا بردند که تنها از طریق سخت‌افزار نسل جدید امکان‌پذیر خواهد بود. البته ما برای میلیون‌ها کاربری که اکنون از کنسول‌های ایکس باکس وان استفاده می‌کنند نیز برنامه داریم. به‌زودی اطلاعات بیشتری از نحوه تجربه بسیاری از بازی‌های نسل جدید مانند Microsoft Flight Simulator در کنسول‌های نسل قبلی شما و از طریق Xbox Cloud Gaming منتشر خواهد شد. درست مثل کاری که قبلاً با گوشی‌های تلفن همراه و تبلت‌ها و مرورگرها انجام دادیم.

مقاله‌های مرتبط:

ردموندی‌ها در جریان نشست خبری پیش از کنفرانس E3 اعلام کردند که قرار است امکان استفاده از ایکس باکس کلاد گیمینگ را در تلویزیون‌های هوشمند متصل به اینترنت فراهم کنند؛ بنابراین در آینده کاربران می‌توانند بدون نیاز به هیچ‌گونه دستگاه اضافه و تنها با یک کنترلر از بازی‌های سرویس گیم پس لذت ببرند. ضمن اینکه مایکروسافت قرار است دستگاه ویژه‌ی سرویس‌های استریمینگ خود را تولید کند تا بدون نیاز به کنسول، امکان استفاده از کلاد گیمینگ در هر تلویزیون یا نمایشگری فراهم شود.

مایکروسافت اعلام کرده است که برنامه‌های جدیدی برای سرویس اشتراکی ایکس باکس گیم پس در دست بررسی دارد تا از این طریق به گسترش جامعه‌ی کاربران آن بپردازد. نظر شما کاربران زومیت در مورد گسترش سرویس کلاد گیمینگ چیست؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کاربران ایکس باکس وان به زودی می‌توانند با کلاد گیمینگ عناوین جدید را تجربه کنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..