تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نیاکان مدیر جدید روابط عمومی شرکت عمران ، آب و خدمات کیش شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین در کیش : در مراسمی با حضور سرپرست و جمعی از معاونان این شرکت برگزار شد، مریم نیاکان به عنوان سرپرست اداره روابط عمومی شرکت عمران ، آب و خدمات کیش معرفی و از زحمات فرزانه معماری در مدت تصدی این مسئولیت قدردانی شد.
عبدالنبی شرفی مدیرعامل شرکت عمران آب و خدمات در این مراسم با بیان اینکه  اطلاع رسانی  و تعامل دو سویه  در ارتباط با مخاطبان با هدف افزایش رضایتمندی مردم از مهم ترین محورهای فعالیت روابط عمومی شرکت است اظهار داشت : در فعالیت های تبلیغاتی و اطلاع رسانی ضمن توجه جدی به کاهش هزینه ها و صرفه جویی منابع ارزشمند مالی، باید تلاش کرد تا با استفاده صحیح و اصولی از ظرفیت های رسانه ای و تعامل با رسانه های کارآمد و واقعی عملکرد بخش های مختلف شرکت به هموطنان ارائه شود.
وی تاکید کرد: ایجاد بستر مناسب برای طرح مسائل شهری و مطالبات مردمی یکی دیگر از حوزه های مهمی است که روابط عمومی باید در جهت تقویت آن تلاش کند.
مدیر عامل شرکت عمران ، آب و خدمات کیش همدلی و همراهی معاونان و مسئولان بخش های مختلف در جهت تحقق اهداف شرکت را ظرفیت ارزشمندی برای پیشبرد طرح های اجرایی و کمک به توسعه شهری کیش برشمرد و اظهار داشت : روابط عمومی با استفاده هوشمندانه از ظرفیت های داخلی شرکت می تواند روند ارائه خدمات به هموطنان را تسهیل کند.
تعامل خوب شرکت عمران ، آب و خدمات با سازمان منطقه آزاد کیش و استفاده بهینه از ظرفیت های موجود در جهت تقویت ارتباط با مخاطبان و ارتقاء روند کمی و کیفی اطلاع رسانی در سطح محلی و ملی ، استاندارد سازی روند اطلاع رسانی برای پیشبرد اهداف عمرانی و توسعه ای شرکت ، ضرورت توجه به بودجه بندی و تدوین برنامه های اجرایی و فعالیت های روابط عمومی  بر اساس اعتبارات تعیین شده در برنامه بودجه ای شرکت ، توجه به جایگاه روابط عمومی و نقش آن در ارائه عملکرد شرکت عمران ، آب و خدمات  با هدف تقویت امید و نشاط اجتماعی ، و ایجاد پل ارتباطی مردم با مسئولان و انتقال درخواست ها و مطالبات مردمی در حوزه خدمات شهری و اجرای طرح های عمرانی به مسئولان بخش های مختلف با هدف تسریع در رفع مشکلات شهری از جمله مواردی بود که معاونان بخش های مختلف به عنوان نکات اساسی در بهبود عملکرد روابط عمومی عنوان کردند.
لازم به ذکر است مریم نیاکان دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت رسانه و بیش از ۱۷ سال سابقه فعالیت رسانه ای در صدا و سیمای مرکز کیش و سازمان منطقه آزاد کیش می باشد.
وی پیش از این مسئولیت اداره های اطلاع رسانی و اداره امور بین الملل اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش را بر عهده  داشته است.

46




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نیاکان مدیر جدید روابط عمومی شرکت عمران ، آب و خدمات کیش شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..