تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بوستان کوثر قم صاحب دریاچه مصنوعی می شود

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، عباس حلوایی‌زاده،معاون فنی و عمرانی شهرداری قم با اشاره به آخرین وضعیت ساخت بوستان کوثر قم اظهار کرد: این بوستان  به‌عنوان یکی از بوستان‌های واقع در بوستان هزار هکتاری به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

او  موقعیت جغرافیایی این بوستان را موردتوجه قرارداد و افزود: این بوستان در حدفاصل میدان مفید و بلوار شهید آوینی تا بلوار پاسداران واقع در شهر قدس قرار دارد و با توجه به حفظ توپوگرافی خاص آن، از طراحی ویژه‌ای برخوردار است.

حلوایی‌زاده ،طراحی مسیر‌های ویژه دوچرخه‌سواری و پیاده‌روی با شیب تند را یکی از ویژگی‌های این بوستان دانست و ابراز کرد: طراحی دریاچه مصنوعی در این بوستان با توجه به توپوگرافی خاص آن جذابیت خاصی به بوستان داده است.

او طراحی سکو‌های نشیمن در طول مسیر و ساخت سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه را از دیگر امکانات رفاهی بوستان کوثر عنوان کرد و گفت: این بوستان بااعتباری بالغ‌ بر ۲۶ میلیارد تومان و در چند پیمان در حال تکمیل است  و تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/ش




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بوستان کوثر قم صاحب دریاچه مصنوعی می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..