تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جوایز جشنواره برلین؛ 4 ماه تاخیر، جشنواره کن؛ هنوز معلوم نیست!(اخبار ادبی و هنری)


قابل ذکر است که جشنواره امسال برلین به دلیل پاندمی کرونا، در دو بخش کاملا آنلاین از یک تا پنجم ماه مارس (برای بازار فیلم و رسانه‌ها) و 9 تا 20 ژوئن (برای مردم) برگزار شد. این در حالی است که اوضاع کرونا در آلمان به دلیل واکسیناسیون گسترده به سرعت رو به بهبود رفته است.
از طرف دیگر جشنواره فیلم کن که مهم‌ترین جشنواره هنری خوانده می‌شود و هر سال اواسط ماه مه برگزار می‌شد، پس از تعطیلی کامل در سال گذشته امسال نیز با دو ماه تاخیر قرار است از 6 تا 17 جولای برگزار شود، در حالی‌که هنوز کم و کیف برگزاری آن مشخص نیست و به جز اعلام اسامی فیلم‌های برخی بخش‌های آن، حضور فیلمسازان و رسانه‌ها و مردم در آن نامعلوم است.
روز پنجشنبه رئیس ‌و مدیر این جشنواره در جمع رسانه‌ها حاضر شده و اسامی فیلم‌ها را اعلام کردند اما برای بسیاری از سؤالات خبرنگاران درباره چگونگی حضور مهمانان خارجی در جشنواره امسال، مدیران جشنواره پاسخ مشخصی نداشتند و با توجه به شرایط قرنطینه دو هفته‌ای برای ورود به فرانسه، اساسا معلوم نیست که آیا اصلا مهمانان خارجی در این جشنواره حضور خواهند داشت؟ باز هم این در شرایطی است که بحران کرونا در فرانسه نیز به دلیل سطح گسترده واکسیناسیون در این کشور، بهبود چشمگیری یافته است.
اما متاسفانه جشنواره به اصطلاح جهانی فیلم فجر علی‌رغم همه کاستی‌ها و کمبودها و نقائص حرفه‌ای و نداشتن استانداردهای روز دنیا و همچنین با وجود بحران بیماری کرونا در ایران، همچنان با اصرار مسئولان دولت دوازدهم (به خاطر افزودن یک نمونه دیگر بر کارنامه مردودی فرهنگی خود) و البته تاکید مدیران این جشنواره در شرایط بسیار غیراستاندارد و بدون رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد، به طوری که گفته می‌شود تعدادی از شرکت‌کنندگان در این جشنواره به بیماری کرونا مبتلا شدند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جوایز جشنواره برلین؛ 4 ماه تاخیر، جشنواره کن؛ هنوز معلوم نیست!(اخبار ادبی و هنری)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..