تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توسعه فعالیت‌های قرآنی در کنگاور با جدیت دنبال می‌شود

حجت‌الاسلام سیدهادی شاه‌محمدی، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه با تأکید بر توسعه فعالیت‌های قرآنی در شهرستان‌های استان با اشاره به لزوم توجه مسئولین به برنامه‌ریزی برای بررسی مشکلات فعالان قرآنی، اظهار کرد: از ابتدای شروع به‌کار در اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان اولویت برنامه‌های خود را برای پیشرفت فعالیت‌های قرآنی شهرستان‌ها گذاشتم و در این راستا قصد دارم تا در طول سال هر ماه از نزدیک با حضور در مؤسسات و مراکز قرآنی هر شهرستان به بررسی برنامه‌های قرآنی آن‌ها بپردازم چرا که معتقدم برای اعتلای برنامه‌های قرآنی باید وقت گذاشت.

وی از انجام اقدامات مؤثر در نشر و توسعه همه جانبه فعالیت‌های قرآنی در کرمانشاه و شهرستان‌های استان خبر داد و افزود: در این راستا نیازمند آموزش تخصصی مربیان قرآنی، تجلیل از فعالان قرآنی، تشکیل شورای عالی قرآن در شهرستان‌ها و تصویب کلی آموزش قرآن کریم هستیم.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: از تمامی فعالان عرصه قرآنی استان کرمانشاه، مؤسسات و کارشناسان قرآنی می‌خواهیم تا به ارائه طرح‌های نوین و مبتکرانه و کاربردی در حوزه آموزش و نشر قرآن کریم بپردازند.

حجت‌الاسلام شاه‌محمدی تصریح کرد: یکی از برنامه‌هایی که در طول سال‌جاری دنبال می‌کنیم عملی کردن نهضت آموزش عمومی قرآن در روستا‌ها است که برای این امر سرکشی از روستا‌های استان در دستور کار این اداره قرار دارد.

وی به سرکشی از برنامه‌های قرآنی در شهرستان کنگاور نیز اشاره کرد و گفت: نشر و توسعه همه جانبه فعالیت‌های قرآنی با اجرای برنامه‌های متنوع و گسترده در استان و شهرستان کنگاور پیگیری می‌شود.

حجت الاسلام شاه‌محمدی بر آسیب‌شناسی و تقویت و ترویج فرهنگ قرآنی در بین جوانان توسط کارشناسان قرآنی تأکید کرد.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در پایان تصریح کرد: با توجه به اهمیت ترویج فرهنگ قرآنی باید نهاد‌های متولی بیشتر در این خصوص برنامه‌ریزی داشته باشند.

انتهای پیام



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توسعه فعالیت‌های قرآنی در کنگاور با جدیت دنبال می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..