تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رییس جمهور آمریکا عصر امروز وارد شهر ژنو سوییس می‌شود

گزارش اختصاصی؛

جو بایدن رییس جمهور امریکا ساعت ۱۴ به وقت سوییس وارد شهر ژنو می‌شود. قرار است روسای جمهور امریکا و روسیه فردا در ویلای لا گرانژ شهر ژنو سوییس با یکدیگر دیدار کنند.

 به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از وین؛ رسانه‌های سوییس اعلام کردند در دیدار فردا موضوعاتی، چون استراتژی ثبات؛ مبارزه با تبهکاری سایبری؛ سیاست آب و هوایی؛ سوریه؛ اوکراین؛ افغانستان؛ توافق هسته‌ای با ایران؛ مشکلات مربوط به همکار‌های اقتصادی و همه گیری کرونا از جمله محور‌هایی است که بحث و گفتگو خواهد شد.


براساس گزارش رسانه‌های سوییس؛ مذاکرات روسای جمهور امریکا و سوییس در دو مرحله ابتدا در یک جمع کوچک و سپس در جمع بزرگتری از اعضای دولت دو کشور انجام خواهد شد. پس از این دیدار قرار نیست نشست مطبوعاتی مشترکی بین این دو رییس جمهور برگزار شود و هر کدام از این روسای جمهور؛ بطور جداگانه در یک نشست مطبوعاتی شرکت خواهند کرد.
دفتر ریاست جمهوری سوییس اعلام کرد ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه پس از دیدار با رییس جمهور امریکا قرار است با گای پارملین رییس جمهور سوییس و وزیر خارجه سوییس دیدار کند.
رییس جمهور امریکا عصر امروز با گای پارملین رییس جمهور سوییس دیدار خواهد کرد. در این دیدار وزیر خارجه سوییس هم حضور دارد.
کاخ سفید در بیانیه‌ای اعلام کرده بود که جیل بایدن همسر خود را در سفر به ژنو همراهی نخواهد کرد. همسر رییس جمهور امریکا روز یکشنبه به امریکا بازگشته است.
فرودگاه ژنو سوییس اعلام کرد فضای شهر ژنو سوییس از تاریخ ۱۵تا ۱۷ ژوین با محدودیت‌های زیادی روبرو است. علاوه بر این، نیروی هوایی نظارت بر حریم هوایی شهر ژنو را کنترل خواهد کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رییس جمهور آمریکا عصر امروز وارد شهر ژنو سوییس می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..