تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اضافه شدن کوو برکت از هفته آینده به سبد واکسیناسیون کشور

معاون وزیر بهداشت گفت : از هفته آینده واکسن کوو برکت به سبد واکسیناسیون ایران اضافه می شود .

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خوزستان ، معاون فرهنگی دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سفر به اهواز گفت : مجوز واکسن کوو برکت ایران روز گذشته به طور رسمی صادر شد که امیدواریم واکسیناسیون گروه‌های هدف با سرعت بیشتری انجام شود. اضافه شدن کوو برکت از هفته آینده به سبد واکسیناسیون کشور سیما سادات لاری افزود: با تاکید رییس جمهوری و وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، انجام واکسیناسیون با سرعت خوبی در کشور در حال انجام بود که به دلیل تاخیر در دریافت محموله جدید واکسن، قدری در کار وقفه ایجاد شد که این موضوع در حال برطرف شدن است.

وی گفت: عملکرد دانشگاه علوم پزشکی اهواز در اجرای واکسیناسیون بسیار خوب و قابل تقدیر است و در صورتی که از سند ملی عقب‌تر باشند، کمبود خوزستان در محموله‌های جدید واکسن جبران می‌شود.

لاری همچنین در خصوص رعایت دستورالعملهای بهداشتی در انتخابات پیشرو گفت: تمهیدات لازم در زمینه انتخابات برای رعایت ضوابط بهداشتی وضع شده و ناظران بهداشتی حوزه‌های انتخاباتی مشخص شده‌اند؛ همچنین تعداد صندوق‌های رای بیشتر شده تا از اجتماع در یک شعبه خودداری شود.

معاون فرهنگی دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ادامه داد: از مردم و نامزد‌های انتخاباتی درخواست می‌کنیم در کنار شور انتخاباتی موجود، دستورالعملهای بهداشتی را رعایت کنند و یادشان باشد هنوز کرونا از بین نرفته است.


وی با بیان اینکه توجه ویژه‌ای به دستیاران و رزیدنت‌ها داریم، زیرا در خط مقدم مبارزه با کرونا هستند افزود: هزینه‌ای برای بهسازی پاویون‌های رزیدنت‌های خوزستان (محل استراحت دستیاران) در نظر گرفته می‌شود و تلاش می‌کنیم پروژه‌های ورزشی در دست احداث با سرعت بیشتری انجام شود.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اضافه شدن کوو برکت از هفته آینده به سبد واکسیناسیون کشور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..