تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اماکن تجاری و اقامتی ناایمن تهدیدی برای هسته مرکزی شهر قم

۱۴:۲۸ - ۲۵ خرداد ۱۴۰۰

۷۷۸۹۸۵۸

۱۴:۲۸ - ۲۵ خرداد ۱۴۰۰

۷۷۸۹۸۵۸

دانلود PDF

مدیر منطقه هفت شهرداری قم عنوان کرد؛

دانلود PDF

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،مجید متین‌فر مدیر منطقه هفت شهرداری قم با اشاره به قرارگیری منطقه هفت شهرداری قم در هسته مرکزی شهر گفت: بیش از ۹۰ درصد از منطقه هفت قم، بافت فرسوده است و مراکز تجاری و مهم شهر در این منطقه مستقر است که با توجه به قدمت بناها، بحث‌های ایمنی بسیار مهم است.

مدیر منطقه هفت شهرداری قم با بیان اینکه در این منطقه ۴۰۰ واحد اقامتی وجود داشته که بسیاری از آن‌ها مجوز فعالیت ندارد، افزود: یکی از اهداف شهرداری با هماهنگی میراث فرهنگی، الزام رعایت نکات ایمنی در صدور مجوزهاست و باید واحد‌های اقامتی، تائیدیه سازمان آتش‌نشانی را داشته باشند که این اتفاق در حال اجراست و با تغییر در واحد‌ها و با تأمین وسایل اطفای حریق ایمنی روند خوبی در ایمن‌سازی اماکن تجاری و اقامتی صورت گرفته است.

متین فر عنوان کرد: در رابطه با واحد‌های تجاری قدیم قم، با اهتمام دادستانی جلسات خوبی به‌صورت مشترک توسط دادستانی، اصناف و هیئت‌امنای پاساژ‌ها برگزار شد و شرکت‌های خدمات‌رسان و بازدید‌های میدانی از این فضا‌ها صورت می‌گیرد و نکاتی که رعایت نشده تذکر داده می‌شود.

او  ادامه داد: بسیاری از سیم‌کشی‌های برق اماکن تجاری ایراداتی داشته که احتمال بروز حادثه وجود دارد که اصلاح این موارد با نظر کارشناسان و با نظارت‌ها در دستور اصلاح متولیان پاساژ‌ها قرار دارد که امیدواریم وضعیت به‌گونه‌ای پیش رود که شاهد حوادث در این اماکن تجاری با قدمت نباشیم.

مدیر منطقه هفت شهرداری قم با تأکید بر اینکه بسیاری از این واحد‌ها غیرمجاز فعال هستند تصریح کرد: شهرداری‌ها غیردولتی بوده و هزینه شهر توسط مردم تأمین می‌شود و از طریق مجوز‌های ساختمانی این اهداف را دنبال می‌کنیم، البته میراث و اماکن نیز نظارت‌هایی را دارند.

انتهای پیام/ح




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اماکن تجاری و اقامتی ناایمن تهدیدی برای هسته مرکزی شهر قم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..