تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دعوت اساتید دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور جهت مشارکت حداکثری در انتخابات

ساعت: 15:54 منتشر شده در مورخ: 1400/03/25 شناسه خبر: 1743346

چهر‌ه‌های برجسته حوزه سلامت و اساتید دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور از مردم برای حضور حداکثری در انتخابات دعوت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح قزوین، چهر‌ه‌های برجسته حوزه سلامت و اساتید دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور با صدور بیانیه‌ای از مردم برای حضور حداکثری در انتخابات دعوت کردند.

بیش از ۱۰ هزار نفر از چهر‌ه‌های برجسته حوزه سلامت و اساتید دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور با صدور پیامی مردم را به حضور حداکثری در انتخابات ۲۸ خرداد دعوت کردند.

متن بیانیه به‌شرح زیر است:

ان الله لا یغیر ما بقوم حتی یغیروا ما بانفسهم؛

خدا سرنوشت قومی را تغییر نمی‌دهد مگر زمانی که خودشان تصمیم بگیرند که سرنوشتشان را تغییر دهند».

انتخابات یکی از مصادیق بارز مردم ‌سالاری دینی است و از طرف دیگر مقبولیت و مشروعیت نظام هم در گرو حضور گسترده آحاد مردم با سلیقه های مختلف فکری در این پروسه ملی همراه است. ایران اسلامی پس از پیروزی انقلاب به واقع سرزمین انتخاب‌ و انتخابات متعدد بود و هر سال در آن انتخابات برگزار شد و مردم با حضور در آن شعور سیاسی و اجتماعی خود را نشان دادند و اکنون نیز با شرکت در انتخابات شوراها و ریاست جمهوری در تعیین سرنوشت خود مشارکت می کنند.

کشور عزیزمان ایران، دشمنان قسم خورده ای دارد که از استقلال ملت مسلمان ایران زخم خورده اند. استکبار جهانی، به کمتر از نابودی استقلال، یکپارچگی و اقتدار ملی ایران راضی نیست. اما به لطف خدا و هوشمندی رهبر عزیزمان و حمایت های امت اسلامی، همواره شکست خورده و برخی از عوامل نفوذی آن ها به سزای اعمالشان رسیده اند.

در این برهه تاریخی حساس که قرار است سرنوشت چهار سال با انتخابات ریاست جمهوری دوره سیزدهم در تاریخ ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ رقم بخورد، بر خود لازم دیدیم از شما دلسوزان و خادمان سلامت درخواست کنیم تا با همفکری و همراهی یکدیگر و با آگاهی بخشی و ترغیب مردم نجیب مان، از این پیچ تاریخی و خطیر هم گذر کنیم.

در این دوره از انتخابات که تحریم های دشمن به اوج رسیده و کمر مردم هم زیر بار مشکلات اقتصادی خمیده، نیاز به اهتمام جدی است.

ما جمعی از اعضای جامعه پزشکی سراسر کشور مصمَّم هستیم در پاسخ به دعوت رهبر عظیم الشأن انقلاب که در بیانات اخیرشان فرمودند: «مردم بدانند اثر انتخابات تا چند سال باقی خواهد ماند. کسانی که نرفتن به پای صندوق را ترویج می کنند دلسوز مردم نیستند. به مردم عزیزمان عرض می کنم، ملت عزیز ایران در انتخابات شرکت کنید، انتخابات را متعلق به خودتان بدانید که متعلق به شماست و از خدا کمک و هدایت بخواهید که شما را هدایت کند به آنچه که درست و حق است و به کسی که شایسته است رای بدهید.»، از طریق فضای مجازی و حقیقی، مردم را به حضور حداکثری انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ دعوت کنیم.

دست در دست یکدیگر به خواسته شهیدانمان لبیک گفته و ادامه دهنده راه سیدالشهدای مقاومت باشیم، تا حراست و صیانت از خون شهیدان را در این آزمون بزرگ به ثبت برسانیم و با همت شایسته، امنیت کشور، اقتدار ملی، استقلال میهن اسلامی مان را تثبیت کنیم. نجات اقتصاد آشفته کشور در گِرو حضور آگاهانه ملت پای صندوق های رای است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دعوت اساتید دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور جهت مشارکت حداکثری در انتخابات»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..