تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۶٫۸ میلیون تُن محصولات کشاورزی در آذربایجان‌غربی تولید می‌شود

ساعت: 15:54 منتشر شده در مورخ: 1400/03/25 شناسه خبر: 1743343

رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: سالانه ۶.۸ میلیون تن محصولات کشاورزی در این استان تولید و روانه بازار مصرف می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اکبر کرامتی در گفت و گو با اروم نیوز، اظهار داشت: بیش از ۲۳ هزار میلیارد تومان ارزش اقتصادی را در بخش  کشاورزی شاهد هستیم.

وی ادامه داد: هم اکنون بیش از ۲۰۰ هزار خانوار بهره مند از این بخش در استان با اشتغال بیش از یک میلیون نفر فعالیت دارند.

رییس  سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: گردش مالی بیش از ۷۰ میلیارد تومانی بخش کشاورزی در استان نشان دهنده نقش مهم بخش کشاورزی در اقتصاد مقاومتی است.

کرامتی بیان کرد: امسال برای تحقق شعار سال در این حوزه در بخش‌های مختلف از جمله خدمت به مردم، سلامت اداری، به کارگیری تخصص در مدیریت طرح های مختلفی تدوین شده که اجرایی می شود.

انتهای پیام /




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۶٫۸ میلیون تُن محصولات کشاورزی در آذربایجان‌غربی تولید می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..