تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دعوت نمایندگان مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان از مردم به حضور در انتخابات

ساعت: 15:53 منتشر شده در مورخ: 1400/03/25 شناسه خبر: 1743341

نمایندگان مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان از مردم به حضور در انتخابات پر شور دعوت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، نمایندگان مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان طی بیانیه ای از مردم به حضور در انتخابات پر شور دعوت کردند که متن این بیانیه را در زیر می خوانید.

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم شریف و ولایتمدار استان آذربایجان غربی

سلام علیکم

۲۸ خرداد نماد مشارکت ملی مردم ایران در سرنوشت خود و فرصتی کم نظیر برای رقم زدن آینده ای بهتر برای کشور عزیزمان ایران اسلامی است.

مشارکت شما مردم وفادار و فهیم بعنوان بخشی از اقیانوس بیکران عظمت ملت ایران در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، موجب تحکیم پایه های آرامش و امنیت و استقلال و آزادی در بستر جمهوریت و اسلامیت این نظام الهی است.

وحشت همیشگی دشمنان از حضور ملت ایران در عرصه‌های گوناگون تعیین سرنوشت نشان می دهد که هر رای ما علاوه بر آن که عمل به وظیفه و تکلیف شرعی دینی و انقلابی است ضامن امنیت، مایه ابهت در سطح بین‌الملل و دلگرمی محور مقاومت و موجب به شکست انجامیدن توطئه های سنگین استکبار جهانی و صهیونیزم بین المللی است.

گلایه های همه‌ی ما پیرامون مشکلات، مشترک است اما نقطه اشتراک دیگر ما باور به این مطلب است که ارتقا و اصلاح امور فقط از طریق حضور در صحنه و مشارکت قوی و هوشمندانه در پای صندوق های رای و همچنین انتخاب فردی که دل در گرو آرمان‌های امام و رهبری دارد و مجاهدانه همه توان خود را وقف خدمت به مردم نموده باشد، میسر است.

اینجانبان نمایندگان مردم شریف استان آذربایجان غربی درمجلس خبرگان به حکم وظیفه، ضمن تشکر از همه مردان و زنان و خصوصاً جوانانی که در راستای افزایش مشارکت و روشنگری برای انتخاب اصلح تلاش کرده‌اند، تقاضا می کنیم که با حضوری شگفت، یاد شهیدان و قهرمانان ملی این سرزمین را دوباره زنده نموده و با رای دادن به حضرت آیت الله رئیسی برگ زرینی دیگر بر کتاب افتخارات ملت شریف ایران بیفزایید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دعوت نمایندگان مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان از مردم به حضور در انتخابات»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..