تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تزریق بیش از ۵۰ هزار میلیارد ریال به شرکت‌های دانش‌بنیان

ساعت: 15:47 منتشر شده در مورخ: 1400/03/25 شناسه خبر: 1743362

سورنا ستاری گفت: سال گذشته بیش از ۵۰ هزار میلیارد ریال از سوی صندوق نوآوری بودجه به اکوسیستم دانش‌بنیان تزریق شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، سورنا ستاری عصر امروز در افتتاح مرکز رشد و نوآوری آمل و رونمایی چند محصول دانش بنیان این مرکز، اظهار کرد: بیش از ۵۰ هزار میلیارد ریال پارسال از سوی صندوق نوآوری بودجه به اکوسیستم دانش بنیان تزریق شد و بانک‌ها نیز بیش از ۲۰۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات به این شرکت‌ها پرداخت کردند.

وی با بیان این که مراکز نوآوری در سطح کشور شدیدا درحال توسعه هستند، افزود: بیش از ۱۰۰ مرکز نوآوری هم اکنون در کشور فعال است.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری گفت: شرکت‌های دانش بنیان با ارائه ایده‌های نو گام موثری را در توسعه اقتصادی کشور برداشته اند و هر روز شاهد رونمایی از ایده‌های برتر از سوی شرکت‌های دانش بنیان هستیم.

این مسئول افزود: رشد اقتصادی شرکت‌های دانش بنیان در سال گذشته از ۲ هزار میلیارد ریال عبور کرد.

ستاری در پاسخ به پرسشی پیرامون بودجه امسال معاونت فناوری رئیس جمهوری، گفت: وضعیت بودجه برای امسال با اهتمام ویژه دولت و مجلس مناسب است و حمایت‌ها و بودجه‌ها در خصوص شرکت‌ها دانش بنیان افزایش یافته است.

معاون رییس جمهوری بر ضرورت تاسیس مراکز رشد در شهرستان‌ها تاکید کرد و افزود: افتتاح مراکز پارک علم و فناوری در شهرستان‌ها می‌تواند شروعی برای هموار‌تر شدن مسیر شرکت‌های دانش بنیان باشد و پارک‌های علم و فناوری نباید تنها در مراکز استان مستقر باشند، زیرا سبب کاهش دسترسی شرکت‌ها و محدودیت آن‌ها خواهد شد.

ستاری به ظرفیت مازندران و شهرستان آمل در حوزه شرکت‌های دانش بنیان اشاره کرد و گفت: برای بر طرف کردن مشکلات زیر ساخت‌های فناورانه در استان صندوق نوآوری و شکوفایی از هیچ حمایتی دریغ نخواهد کرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تزریق بیش از ۵۰ هزار میلیارد ریال به شرکت‌های دانش‌بنیان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..