تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آرامش به بازار مرغ برگشت/ قیمت ۳۷ هزار تومانی تخم مرغ در مازندران

ساعت: 15:39 منتشر شده در مورخ: 1400/03/25 شناسه خبر: 1743364

رئیس اتحادیه صنف فروشندگان مرغ و تخم‌مرغ مرکز مازندران:

کامران هاشمی از قیمت ۳۵ تا ۳۷ هزار تومانی تخم مرغ در استان مازندران خبر داد و گفت: قیمت مرغ به نرخ مصوب بازگشته است و آرامش به بازار برگشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کامران هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ در خصوص افزایش قیمت این روزهای تخم مرغ در بازار مازندران، اظهار کرد: قیمت هر شانه تخم مرغ که پیش از این از مرز 30 هزار تومان تجاوز نمی‌کرد به نیمه کانال 30 هزار تومان پر کشید.

وی افزود: قیمت امروز هر شانه تخم مرغ در خرده فروشی‌های سطح استان برای مصرف‌کننده بین 35 تا 37 هزار تومان است.

رئیس اتحادیه صنف فروشندگان مرغ و تخم‌مرغ مرکز مازندران، خاطرنشان کرد: علت اصلی گرنی این روزهای تخم مرغ به صادرات این محصول بر می‌گردد.

این مسئول صنفی، ادامه داد: البته گفته می‌شود به دلیل قیمت پایین‌تر از نرخ مصوب مرغ و تخم مرغ، برخی از تولیدکنندگان اقدام به سرزدن گله‌های مرغ کردند و از سویی دیگر افزایش تقاضا پس از ماه رمضان در کنار کاهش عرضه تخم مرغ، مزید بر علت شده است.

هاشمی گفت: قیمت مرغ در بازار در تمامی خرده فروشی‌ها به قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار برگشته است و آرامش نسبی به بازار بازگشته است.

وی با اشاره به نظارت و رصد منسجم مرغ در مبدأ و مقصد توزیع و عرضه، بیان کرد: طبق برنامه ریزی دولت، هم مرغداری‌ها ساماندهی شده‌اند و هم واحدهای خرده و هم عمده با اخذ کد یکتا و اتصال به سامانه جامع انبارها، برابر نرخ مصوب مشغول عرضه مرغ به مشتریان هستند.

رئیس اتحادیه صنف فروشندگان مرغ و تخم‌مرغ مرکز مازندران، عنوان کرد: فروش مرغ بسته بندی و قطعه بندی شده در واحدهای عرضه کاملا ممنوع است و با واحدهای متخلف، برخورد می‌شود.

هاشمی گفت: نظارت مستمر بر بازار مرغ از واحدهای تولیدکننده تا واحدهای عرضه موجب شده است تا بازار از تنش‌های قیمتی فاصله بگیرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آرامش به بازار مرغ برگشت/ قیمت ۳۷ هزار تومانی تخم مرغ در مازندران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..