تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ریزر از شارژر مسافرتی ۱۳۰ وات دارای ۴ درگاه USB-C رونمایی کرد

شب گذشته ریزر در رویداد E3 2021 کنفرانس خبری برگزار کرد که بیشتر به معرفی سخت‌افزارهای این شرکت از جمله لپ‌تاپ گیمینگ بلید ۱۴ و مدل جدید مانیتور رپتور ۲۷ با ویژگی نرخ نوسازی ۱۶۵ هرتزی پرداخته شد. در این بین، ریزر اولین شارژر نیترید گالیم (GaN) خود را نیز معرفی کرد.

GaN ترند جدید برای شارژرهای قابل حمل است که کمک می‌کند مدل‌های جدید شارژرها از ابعاد کوچک‌تری برخوردار شوند و همچنین خطر کمتری در استفاده داشته باشند. طبق گزارش WindowsCentral، شارژر ریزر کمی گران‌قیمت به نظر می‌رسد و برچسب قیمت ۱۸۰ دلاری را یدک می‌کشد؛ اما ویژگی‌های در خور توجهی نیز به همراه دارد.

روی بدنه‌ی شارژر می‌توان به ۴ درگاه USB-C دسترسی داشت و از فناوری شارژ ۱۳۰ وات آن برای تأمین انرژی دستگاه‌های مختلف ازجمله گوشی هوشمند، تبلت، لپ‌تاپ و موارد دیگر استفاده کرد. البته سرعت شارژ دستگاه به فناوری‌های استفاده‌شده در آن نیز بستگی دارد و شارژر با توجه به فناوری پشتیبانی‌شده توسط دستگاه عمل می‌کند. درواقع نباید انتظار داشته باشید گوشی هوشمندی با نهایت پشتیبانی از شارژ ۱۸ وات، در حالت ۱۰۰ وات شارژ شود.

امکان شارژ ۴ دستگاه با شارژر جدید ریزر

دو عدد از درگاه‌های شارژر (از نوع USB-C) در حالت تا ۱۰۰ وات کار می‌کنند و دو درگاه دیگر (از نوع USB-A) تا ۱۸ وات شارژ خواهند کرد. مجموع سرعت شارژ به ۱۳۰ وات می‌رسد که بین درگاه‌ها تقسیم می‌شود. ابعاد محصول جدید ریزر به ۳٫۲ در ۷٫۷ در ۶٫۲ میلی‌متر می‌‌رسد و تنها ۳۴۹ گرم وزن دارد.

مقاله‌های مرتبط:

شارژر ریزر در دو رنگ‌ سفید و مشکی روانه‌ی بازار خواهد شد. همچنین امکان استفاده از آن در انواع لپ‌تاپ‌های مبتنی بر مک یا ویندوز وجود دارد و حتی می‌توان برای شارژ گجت‌های پوشیدنی مانند ساعت هوشمند یا دستبند سلامت از شارژر جدید ریزر استفاده کرد؛ اما محصول ریزر، محدودیت‌هایی در پشتیبانی از لپ‌تاپ‌های حرفه‌ای دارد. درواقع اگر بخواهید در کارهای سنگین برای مثال اجرای بازی‌های روز از لپ‌تاپ استفاده و هم‌زمان آن را شارژ کنید، شارژ ۱۰۰ وات ریزر قادر به تأمین انرژی کافی برای مصرف پردازنده‌ی مرکزی و پردازنده‌ی گرافیکی دستگاه نخواهد بود.

ریزر طی ۳۰ روز آینده عرضه‌ی شارژر جدید خود را با قیمت ۱۷۹٫۹۹ دلار آغاز می‌کند.

طراحی ظاهری شارژر جدید ریزر

طراحی ظاهری شارژر جدید ریزر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ریزر از شارژر مسافرتی ۱۳۰ وات دارای ۴ درگاه USB-C رونمایی کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..