تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصاویر/ رقابت دختران فوتبالیست ایران برابر افغانستان

دیدار تیم‌های ملی فوتبال جوانان ایران و افغانستان با برتری پر گل شاگردان آزمون به پایان رسید.

دیدار تیم ملی فوتبال جوانان ایران از ساعت ۱۷.۳۰ روز گذشته در ورزشگاه اصلی شهر دوشنبه برگزار شد که این بازی با نتیجه ۸ بر صفر به سود شاگردان آزمون به پایان رسید. رقیه جلال نسب، کاپیتان تیم ملی در دقیقه۱۵ اولین گل ایران را به ثمر رساند.

گل دوم ایران با پاس به موقع زهره عرفانی به محدثه زلفی در دقیقه ۲۵ وارد دروازه افغانستان شد. سومین گل ایران توسط هستی فروزنده در دقیقه ۲۶ با پاس فوق العاده سارا دیدار به ثمر رسید. زهرا معصومی چهارمین گل ایران را در دقیقه ۴۶ از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

گل پنجم ایران توسط سارا دیدار در دقیقه ۵۶ با پاس گل هستی فروزنده وارد دروازه افغانستان شد. ششمین گل ایران را مریم محمدی با پاس گل کیمیا رحیمی در دقیقه ۷۳ به ثمر رساند. هفتمین گل ایران در دقیقه ۷۰ توسط فاطمه پسندیده وارد دروازه افغانستان شد. هشتمین گل ایران را رقیه جلال نسب، کاپیتان تیم ملی فوتبال جوانان بانوان در دقیقه ۸۰ با پاس گل فاطمه پسندیده به ثمر رساند.

فاطمه ستوده به جای سارا دیدار، فاطمه یوسفی بجای مریم محمدی، کیمیا عباس زاده بجای مبینا اعتماد و فاطمه پسندیده بجای زهرا معصومی وارد زمین شدند.

زهرا معصومی در دقیقه ۲۲ و مریم محمدی در دقیقه ۶۷ از داور بازی کارت زرد کردند. داور وسط این دیدار "کادیروا مالیکا" از قرقیزستان بود. کمک‌های او " تسوی رِمینا" از قرقیزستان، "کونچیکوا الکساندرا" از ازبکستان و "یوسوکوا رزیابانو از ازبکستان بودند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصاویر/ رقابت دختران فوتبالیست ایران برابر افغانستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..