تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیانیه سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری استان کرمان ، درخصوص حضور حداکثری مردم در انتخابات و انتخاب اصلح

سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری استان کرمان در بیانیه ای آحاد ملت را برای شرکت در انتخابات دعوت کرد.

سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری استان کرمان در بیانیه ای آحاد ملت را برای شرکت در انتخابات دعوت کرد.

متن بیانیه  بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
إِنَّ اللّهَ لاَ یُغَیِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّىیُغَیِّرُواْ مَا بِأَنْفُسِهِمْ
در حقيقت‏ خدا حال قومى را تغيير نمى‏‌دهد تا آنان حال خود را تغيير دهند(سوره رعد آیه 11)
یکی از راه‌های دخالت مردم در سرنوشت خود ، شرکت آنها در انتخابات و تعیین سرنوشت آینده خود است . این امر از جمله مهمترین نمادهای مردم سالاری در کشور شمرده می شود که در اکثر کشورهای دنیا هم بر مبنای دموکراسی و به انتخاب سران آن کشورها به انجام می رسد.
حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات باعث تقویت نظام و حضور تیم قوی در کابینه دولت شده و دولت منتخب خود را موظف به رعایت و اجرای عدالت اجتماعی نموده و زمینه دخالت بیگانگان در کشور را محدود می سازد .
امام خمینی(ره) لزوم حداکثری مردم در انتخابات را تکلیف عقلی و شرعی دانست و آن را موجب حفظ جمهوریت نظام می دانستند . رهبر معظم انقلاب اسلامی ضمن تایید نظریه امام راحل(ره) در خصوص حضور حداکثری در انتخابات، آن را موجب عزتمندی ، وفاق ملی و اقتدار نظام اسلامی توصیف کردند . از آنجا که امروز کشور در شرایط خاصی قرار دارد و معظم له از این شرایط به عنوان پیچ تاریخی انقلاب یاد کرده و راه حل مشکلات کشور را تغییر نسل مدیریتی با رویکردی جهادی و انقلابی به منظور احیای ارزش های اصیل انقلاب عنوان می فرمایند ، در راستای لبیک به فرمایشات دیده بان تیزبین انقلاب ، بسیجیان محترم سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری استان کرمان درکنار جامعه مهندسی استان و همه اقشار مختلف جامعه ، جهت تحقق فرامین مقام عظمای ولایت ، در روی کار آمدن دولت جوان ، انقلابی و مردمی نقش موثری ایفا کرده و با تمام توان و مشارکت حداکثری خود در انتخابات سرنوشت ساز سال ۱۴۰۰ تلاش خواهند نمود و از آحاد مختلف مردم صمیمانه درخواست می نمایند که با شور و نشاط و بدون لحظه ای درنگ در ادامه مسیر امام(ره) و شهدای والامقام و تحقق خواسته های رهبر فرزانه انقلاب(مدظله العالی) ، که همان تشکیل دولت اسلامی توسط افراد انقلابی است ، به تلاش و کوشش خود ادامه دهند و چه بسا با سرعت بیشتر نیز حرکت کنند .
بحمدالله در بین کاندیداهای محترم تایید شده،افراد صالحی وجود دارند و می‌توان با حضور حداکثری در انتخابات، ان شاءالله فرد اصلح را برگزید و یک پشتوانه مردمی برای دولت آینده رقم زد و از آنجا که هدف تغییر نگاه مدیریتی در کشور از یک تفکر جاری به یک تفکر مبتنی بر اسلام ناب است، اصل همانا تشکیل دولت انقلابی است و افراد، فرع قضیه هستند. در عین حال از ریاست محترم جمهور منتخب مردم در آینده نیز انتظار داریم که در جهت اجرای کلیه منویات رهبر معظم انقلاب در طول دوران خدمت خویش به همراه اعضای محترم کابینه قدم برداشته و مدافع اجرای عدالت و حقوق حقه ی مردم عزیز، وفادار و سرافراز میهنمان باشد.
به امید حضور حداکثری و یکپارچه مردم شریف و بزرگوار ایران اسلامی در پای صندوق های رای و انتخاب فرد اصلح
وعده ما جمعه 28 خرداد ماه 1400 در پای صندوقهای رای
"والعاقبه للمتقین"
سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری استان کرمان




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیانیه سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری استان کرمان ، درخصوص حضور حداکثری مردم در انتخابات و انتخاب اصلح»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..