تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۲۳ هزار رای اولی در استان اردبیل

۲۳ هزار نفر رای اولی در استان اردبیل وجود دارد.

یک میلیون و ۱۴۷۰ نفر واجد شرایط رای دادن در استان اردبیلبه گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز اردبیل؛ رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل با بیان این خبر، از افزایش ۱۰ درصدی شعبه‌های اخذ رای در استان خبر داد و گفت: شعبه‌های سیار هم در شهر‌های بزرگ در نظر گرفته شده و تلاش بر این است امکان اخذ رای در استان فراهم شود.

ندایی با بیان اینکه ۲۴ هزار نفر در فرایند برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری و ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر و روستا در قالب عوامل اجرایی، بازرسی، نظارت و امنیت این استان مشارکت می‌کنند، افزود: آموزش عوامل برگزارکننده انتخابات در استان و شهرستان‌ها برابر تقویم انتخاباتی اعلام شده از سوی وزارت کشور انجام شده و مقدمات لازم فراهم شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل از مهیا شدن امکانات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری برای برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر و روستا در این استان خبر داد.

ندایی افزود: تلاش می‌کنیم با انجام هماهنگی‌های لازم و افزایش شعب اخذ رای از ازدحام جمعیت در شعب جلوگیری و پروتکل‌های بهداشتی به نحو احسن رعایت شود.

وی گفت: سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت چهار مولفه مهم بر انتخابات پیش رو تعیین شده و مجریان برگزاری انتخابات این رویداد مهم سیاسی را بر اساس این اهداف و در مسیر قانون مداری و بی طرفی پیش خواهند برد.

استان اردبیل دارای ۳۱ شهر و ۱۲ شهرستان و دارای پنج حوزه انتخابیه شامل اردبیل، نیر، نمین و سرعین، حوزه انتخابیه خلخال و کوثر، حوزه انتخابیه مشگین‌شهر، حوزه انتخابیه گرمی، حوزه انتخابیه پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز است و در مجموع سه هزار و ۲۵۲ نفر به عنوان شورای روستا و ۱۶۵ هم به عنوان شورای شهر در این دوره انتخاب خواهند شد.


سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شورای‌های شهر و روستا در ۲۸ خردادماه برگزار می‌شود.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۲۳ هزار رای اولی در استان اردبیل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..