تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازدید سعید جلیلی از بیمارستان شهدای هفتم تیر

سعید جلیلی نامزد انتخابات ریاست جمهوری با حضور در بیمارستان شهدای هفتم تیر در با کادر درمان این بیمارستان دیدار و گفتگو کرد.

بازدید سعید جلیلی از بیمارستان شهدای هفتم تیربه گزارش خبرگزاری صدا وسیمای استان تهران، نامزد انتخابات ریاست جمهوری با حضور در بیمارستان شهدای هفتم تیر، ضمن بازدید از بخش‌های مختلف بیمارستان از نزدیک با کادر درمان این بیمارستان دیدار و گفتگو کرد.


سعید جلیلی با بیان اینکه مسئله سلامت فقط وظیفه وزارت بهداشت و نیست و همه دستگاه‌ها باید در این زمینه نقش خود را ایفا کنند، گفت: در ۸ سال اخیر جلسات متعددی را با مسئولان بخش بهداشت و درمان و سلامت برگزار کردم و معتقدم که باید به بخش سلامت توجه ویژه‌ای کرد.


وی لزوم برنامه داشتن دولت برای بهبود حوزه بهداشت و درمان را حائز اهمیت دانست و گفت: نباید نگاه دولت فقط این باشد که حداکثر بودجه این بخش را افزایش دهد و ما باید طرحی داشته باشیم که همه آحاد مردم و کادر درمان احساس رضایت کنند و این انگیزه را داشته باشند تا در آن مشارکت جدی و فعال کنند و خروجی آن هم ارتقای نظام سلامت باشد.


جليلي اظهار داشت: در طرح تحول سلامت در کشور با نگاه بیماری‌محور به این طرح پرداختند که حاصلش این شد که هزینه‌هایی که برای سلامت اختصاص دادند به عده محدودی از کادر سلامت اختصاص یافت و همه را شامل نمی‌شد.


نامزد ریاست جمهوری خاطر نشان کرد: در برنامه ما بحث‌مان این است که باید با نگاه فراگیر، اولویت را به مراقبت‌های اولیه بهداشتی و پیشگیری قبل از درمان داد که این در قالب دو طرح، بسیار اهمیت می‌یابد.


وی این دو طرح را شامل طرح پزشک خانواده و طرح نظام ارجاع دانست و تصریح کرد: متاسفانه این طرح یکی دو بار تا مرحله اجرا رسید، اما دوباره متوقف شد.


سعید جلیلی افزود: باید جایگاه پزشکان عمومی تقویت شود تا آنان این انگیزه را بیابند و از همین جا اهمیت تحول در آموزش پزشکی ایجاد می‌شود.


بازدید سعید جلیلی از بیمارستان شهدای هفتم تیروی با طرح این پرسش که تحول در آموزش پزشکی چگونه ایجاد می‌شود گفت: یعنی آموزش پزشکی در کنار اینکه به بیماری و درمان توجه دارد باید نگاه جامع نگر هم داشته باشد تا باعث شود که پزشکان در جایگاه طرح‌هایی مانند شبکه هدایت پزشک خانواده و نظام ارجاع؛ با نگاهی جامع نگر به این عرصه بیاندیشند.


جلیلی اقدامات کادر درمان در دوران کرونا را حماسه‌آفرینی نامید و افزود: کادر درمان نشان دادند که حاضرند جان خود را هم برای کمک و نجات مردم فدا کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازدید سعید جلیلی از بیمارستان شهدای هفتم تیر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..