تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مراسم شب هفتم مرحوم محتشمی پور در حرم امام راحل

مراسم شب هفتم رحلت یار دیرین و وفادار امام ،حجت الاسلام والمسلمین حاج سیدعلی اکبر محتشمی پور در حرم مطهر امام راحل برگزار شد.

برگزاری مراسم شب هفتم مرحوم سید علی اکبر محتشمی پور در حرم امام راحلبه گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان تهران، در این مراسم که از طرف بیت امام خمینی(ره) و با حضور برخی از شخصیت‌های کشوری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد، یاد و خاطره حجت الاسلام والمسلمین محتشمی پور گرامی داشته شد و حجت الاسلام مجید انصاری به سخنرانی پرداخت.

پیکر مرحوم حجت الاسلام والمسلمین سیدعلی اکبر محتشمی پور سفیر پیشین ایران در سوریه و وزیر پیشین کشور پس از تشییع در حسینیه جماران و طواف در حرم عبدالعظیم(ع) در شبستان امام خمینی(ره) این حرم مطهر با حضور خانواده و مردم شهرری به خاک سپرده شد.

سیدعلی اکبر محتشمی پور، سفیر پیشین ایران در سوریه و وزیر پیشین کشور بر اثر ابتلا به کرونا صبح روز گذشته ۱۷خرداد در ۷۵سالگی در بیمارستان خاتم‌الانبیاء تهران درگذشت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مراسم شب هفتم مرحوم محتشمی پور در حرم امام راحل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..