تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آنر مجیک بوک ایکس 14 و ایکس 15 را با پردازنده‌های نسل دهمی اینتل معرفی کرد

چندی پیش گزارش‌هایی منتشر شد که آنر لپ‌تاپ‌های از سری مجیک بوک معرفی خواهد کرد؛ محصولاتی که برای بازار لپ‌تاپ‌ اقتصادی با سخت‌افزار میان‌رده ساخته خواهند شد و می‌توانند گزینه‌ای مناسب برای دانشجویان و کارکنان کسب‌وکارهای بزرگ و کوچک باشند.

آنر درواقع می‌خواهد پس از جدا شدن از هواوی نه‌تنها فعالیت‌های گذشته‌ی خود را ادامه بدهد، بلکه محصولات متنوع‌تری برای رونمایی آماده می‌کند تا بتواند به بازارهای مختلف راه یابد و مشتریان و طرفداران خاص خود را به دست آورد؛ موضوعی که به نظر می‌رسد لپ‌تاپ‌های مجیک بوک و سری آنر ۵۰ بخشی از آن هستند.

GSMArena گزارش می‌دهد که آنر لپ‌تاپ‌های سری مجیک بوک ایکس را معرفی کرده است. این دو محصول که مجیک بوک ایکس ۱۴ و ایکس ۱۵ نام دارند، از پردازنده‌ی نسل دهمی اینتل استفاده می‌کنند؛ به صورتی که علاقه‌مندان می‌توانند بین دو پردازنده‌ی Core i5-10210U و Core i3-10110U اینتل، گزینه‌ی دلخواه را انتخاب کنند.

نمای پشت آنر مجیک بوک ایکس 14

علاوه بر پردازنده‌های نسل دهمی اینتل، کاربران حق انتخاب بین ۸ یا ۱۶ گیگابایت رم از نوع DDR4 دارند و می‌توانند برای حافظه‌ی ذخیره‌سازی SSD، بین دو ظرفیت ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت گزینه‌ی مناسب را انتخاب کنند. در گزارش آمده است که حافظه‌ی ذخیره‌سازی SSD از نوع PCIe NVMe خواهد بود.

مجیک بوک ایکس ۱۴ و ایکس ۱۵ از باتری با ظرفیت ۵۶ وات‌ ساعت استفاده می‌کنند و برای شارژ آن می‌توان از فناوری شارژ سریع ۶۵ وات استفاده کرد. گفته می‌شود برای شارژ دستگاه باید از درگاه USB-C استفاده شود. مدل مجیک بوک ایکس ۱۴ دارای صفحه‌نمایش ۱۴ اینچی با نسبت ابعاد ۱۶ به ۹، رزولوشن FHD و پنل IPS LCD است و برای مدل مجیک بوک ایکس ۱۵ صفحه‌نمایش ۱۵٫۶ اینچی با نسبت ابعاد ۱۶ به ۹، رزولوشن FHD و پنل IPS LCD در نظر گرفته شده است.

سیستم خنک کننده آنر مجیک بوک ایکس 14

سران آنر در جریان معرفی دو لپ‌تاپ توضیح داده‌اند که صفحه‌نمایش آن‌ها توانسته است تأییدیه‌ی سازمان TUV Rheinland را دریافت کند که به معنی برخورداری از ویژگی‌هایی مانند فناوری حذف پرش تصویر و نور آبی کم برای محافظت از چشم است. محصولات جدید آنر از نظر تعداد و نوع درگاه‌ها نیز مشخصات یکسانی دارند و هر دو مجهز به درگاه‌های USB-A 3.0 نسل اول، USB-C ،USB-A 2.0، درگاه HDMI با سایز کامل و جک هدفون ۳٫۵ میلی‌متری هستند.

مقاله‌های مرتبط:

وزن مدل ایکس ۱۴ به ۱٫۳۸ کیلوگرم و وزن مدل بزرگ‌تر به ۱٫۵۶ کیلوگرم می‌رسد. حاشیه بسیار باریکی دورتادور صفحه‌نمایش وجود دارد که در هنگام استفاده از لپ‌تاپ، مزاحم کاربر یا به‌نوعی تضعیف تجربه‌ی کاربری نمی‌شود. انتظار می‌رود مجیک بوک ایکس ۱۴ با قیمتی معادل ۶۹۰ دلار و مدل ایکس ۱۵ با قیمتی معادل ۷۳۰ دلار روانه‌ی بازار روسیه شوند. 

احتمالا محصولات جدید آنر قیمتی مشابه در بازارهای دیگر دنیا خواهند داشت. آنر تأیید کرده است که لپ‌تاپ‌های سری مجیک بوک ایکس روانه‌ی بازار روسیه شده‌اند و انتظار می‌رود مجیک بوک ایکس ۱۴ و ایکس ۱۵ راهی بازارهای دیگر دنیا نیز بشوند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آنر مجیک بوک ایکس 14 و ایکس 15 را با پردازنده‌های نسل دهمی اینتل معرفی کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..