تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نرخ جدید دلار اعلام شد/ ادامه نوسان در کانال ۲۳ هزار تومان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، صبح امروز نرخ هر دلار در صرافی‌های بانکی ۲۴ هزار تومان بود اما در حال حاضر هر دلار به قیمت ۲۳ هزار و ۵۹۳ تومان فروخته شد.

 قیمت خرید دلار از مردم نیز برابر با ۲۳ هزار و ۱۲۶تومان اعلام شده است.قیمت هر یورو نیز در بازار ۲۸ هزار و ۵۵۱ تومان اعلام شد. قیمت خرید یورو در بازار نیز ۲۷ هزار و ۹۸۶ تومان گزارش شد.

نخستین معاملات دلار در بازار متشکل ارزی با حدود ۲۰ تومان افزایش نسبت به آخرین قیمت روز کاری گذشته، به ۲۳ هزار و ۳۳۱ تومان رسید.نرخ اسکناس آمریکایی در سامانه سنا که پایان معاملات روز دوشنبه ۲۳ هزار و ۵۴۹ تومان بود، صبح امروز نیز ۲۳ هزار و ۵۶۵ تومان اعلام شد.

همچنین آخرین نرخ اعلام شده برای معاملات در سامانه نیما تاکنون ۲۰ هزار و ۵۶۹ تومان برای فروش و ۲۰ هزار و ۳۸۴ تومان برای خرید اعلام شده است.

۲۲۳۲۲۳




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نرخ جدید دلار اعلام شد/ ادامه نوسان در کانال ۲۳ هزار تومان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..