تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Guardian Tales 2.18.1 – بازی نقش آفرینی پیکسلی “ماجراهای شوالیه های نگهبان” اندروید!

Guardian Tales v2.18.1 – بازی نقش محور سرگرم کننده “ماجراهای شوالیه های نگهبان” برای اندروید
یک بازی RPG بسیار زیبا با اقتباس از عناوین نوستالژیک و کلاسیک پیکسلی
تست شده با اجرای آنلاین

Guardian Tales – ماجراهای شوالیه های نگهبان یک بازی بسیار جذاب و دوست داشتنی با طراحی های عالی و خوش ساخت از دسته بازی های نقش آفرینی است که با الگوبرداری از بازی های کلاسیک و رترو طراحی و ساخته شده و به شکل رایگان از سوی استودیوی کره ای Kakao Games Corp. برای کاربران اندرویدی سراسر جهان در گوگل پلی ارائه شده است. فارسروید همزمان با انتشار نسخه جدید بازی ماجراهای شوالیه های نگهبان آن را تهیه و بعد از بررسی های لازم جهت دانلود ارائه کرده است. شما عزیزان می توانید همین حالا به بخش مربوطه مراجعه کنید و از فارسروید آخرین نسخه رسمی و تست شده بازی را دریافت کنید. Guardian Tales اگرچه که محتوای داستانی جدید، منحصر به فرد یا خاصی ندارد و اگرچه که کلیت ظاهری و سبک طراحی های آن نیز یک سبک الگوبرداری شده است، اما ترکیب بی نظیر این عناصر کنار یکدیگر باعث شده تا حقیقتاً برخلاف چیزی که در ظاهر با آن رو به رو هستیم، با یک بازی بسیار زیبا و جذاب سر و کار داشته باشیم. خود سازنده بازی نیز در قسمت اول توضیحات معرفی آن از عنوان Classic Adventure استفاده کرده و همین عنوان نیز نشان دهنده این است که این بازی یک بازی ماجرایی اقتباس گرفته از بازی های کلاسیک به ویژه بازی های رترو و آرکید دهه 80 و 90 میلادی است.

Guardian Tales

بازی Guardian Tales داستان یک سرزمین به نام Kanterbury را بازگو می کند که محل زندگی انسان هایی صلح طلب از یک پادشاهی هستند. این پادشاهی قرن هاست که پابرجا مانده و نسل به نسل ادامه پیدا کرده است. طی این مدت، این سرزمین دشمنان زیادی داشته و افراد زیادی سعی داشته اند تا این پادشاهی و مردمی که در آن زندگی می کردند را نابود کنند اما هرچقدر هم که موفق به آسیب رساندن به سرزمین Kanterbury شدند، اما در نهایت نتوانستند آن را از بین ببرند. حالا بعد از چند سال سکوت، یک تهدید کاملاً متفاوت برای مردمان این منطقه پدیدار شده است. این بار نه دشمنان معمولی، بلکه یک شیطان بزرگ با هزاران نیروی اهریمنی برای نابود کردن این سرزمین به اینجا آمده است. پادشاهی Kanterbury توسط گروهی از شوالیه های نگهبان به نام Legendary Guardians محافظت می شود. حالا که این دشمن بزرگ و خطرناک به این سرزمین حمله کرده، تنها کسی که می تواند جلوی این دشمن خون خوار را بگیرد شوالیه های نگهبان هستند! شما در نقش یکی از این شوالیه ها هستید که یک مبارز جوان و ماهر در مبارزات است و او تا آخرین قطره خون برای پادشاهی این سرزمین و انسان ها فداکاری می کند. شما باید کنترل این شخصیت را بر عهده گرفته و در مأموریت هایی مختلف، به سراغ نبرد با دشمنان گوناگون بروید. بازی دارای یک بخش اصلی و یک بخش چندنفره و آنلاین (PvP) است. گرافیک بازی با مدل سازی های پیکسلی طراحی شده اما افکت های بصری بسیار خوبی برای آن به کار رفته که جذابیت زیادی به کلیت بازی بخشیده است. از طرف دیگر، گیم پلی بازی بسیار روان دنبال می شود و روندی بسیار عالی را برای شما رقم خواهد زد. برای دانلود آخرین نسخه این بازی به صورت تست شده به قسمت دانلود سنتر فارسروید بروید و اقدام به دانلود این بازی از سرورهای مستقیم سایت کنید. برای آشنایی بیشتر با بازی نیز توصیه می کنیم ویدئوی تریلر معرفی بازی را مشاهده کنید. گفتنی است که بازی Guardian Tales با کسب امتیاز خوب 4.7 از 5.0 تا به امروز بیشتر از 1 میلیون بار در گوگل پلی دریافت شده است.

نکات تکمیلی :

بازی Guardian Tales کاملاً آنلاین بوده و برای اجرای آن به اینترنت نیاز است. سرورهای بازی برای بازیکنان ایرانی در دسترس است اما در صورتی که موفق به اجرای بازی نشدید، تغییر IP را امتحان کنید. در اولین اجرای بازی دیتای مورد نیاز که حدود 400 مگابایت حجم دارد بدون مشکل دریافت می شود. تغییرات نسخه 2.18.1 - New Hero Update - New Event, Pick up Update

نقد و بررسی ها 0



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Guardian Tales 2.18.1 – بازی نقش آفرینی پیکسلی “ماجراهای شوالیه های نگهبان” اندروید!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..